لوگو امرداد

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه

کرمانشاه روزهای آغازین پاییز میزبان هنرمندان و صنعت‌گران سراسر کشور در نهممین نمایشگاه فراملی (:بین‌المللی) کرمانشاه در پارک شاهد محل نمایشگاه دایمی بین‌المللی بود.
پروانه حیدری معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان کرمانشاه شمارغرفه‌های نمایشگاه را 116 غرفه خواند و آرمان برگزاری از نمایشگاه را گفت: «صنعت‌گرانی که دارای پروانه کارگاهی یا خانگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند پس از ثبت‌نام و ارزیابی به نمایشگاه راه پیدا کردند. آرمان ما به نمایش گذاشتن توانمندنی‌های هنرمندان و صنعت‌گران صنایع دستی سراسر کشور است.
صنایع دستی نمود بارزی از اقتصاد مقاومتی است که در نمایشگاه هنرمندان و صنعت‌گران می‌توانند با رقابت نیک در بالا بردن کیفیت تولیدات خود و برای رسیدن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کوشا باشند.»
گفتنی است سازمان جهانی یونیدو (UNIDO) (:سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل) استان‌های کرمانشاه، کردستان، خوزستان، سمنان و گلستان را به عنوان یک طرح آزمایشگاهی برای توسعه صنایع دستی و کارآفرینی مورد بررسی قرار می‌دهد و با شناختن کاستی‌ها و توانمندی‌های تولیدات صنایع دستی در این استان‌ها، کارکردهای لازم برای توسعه این صنایع و شناساندن آن‌ها در بازارهای جهانی را انجام دهد.
جولیو ویناچا مشاور سازمان جهانی یونیدو بیان کرده‌است در منطقه خاورمیانه 7 کانون نوآوری صنایع دستی راه‌اندازی شده‌است. به دید وی راه‌اندازی این کانون در ایران با توجه به مکان، موقعیت و توانمندی‌های موجود در ایران از دیگر کشورها پیروزتر خواهد بود.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

23

24

25

26

فرتورها از مارال آریایی است.
1362

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود ….. سپاس خانم اریایی از عکسهای زیبایتان در پناه مهر امشاسپندان باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30