لوگو امرداد
به مناسبت فرخنده جشن اسفندگان

فراخوان انجمن همازور برای چالش لب‌‌خوانی آهنگ «مادر»

photo 2021 01 23 08 57 18انجمن همازور با انتشار فراخوان از همکیشان دعوت کرده است تا به مناسبت جشن اسفندگان با تهیه لب‌آهنگ در چالش لب‌خوانی آهنگ «مادر» شرکت کنند.

نکوداشت جایگاه مادر، یکی از کنش‌های شایسته‌ی هازمان و به‌ویژه خانواده‌ها است. ازاین‌رو انجمن همازور بر آن شد با شرایط کنونی فراگیری بیماری کرونا، چالش تهیه نوانما لب‌خوانی آهنگ «مادر» (کلیپ لب‌آهنگ) را با آرمان به تصویرکشیدن احساسات خانواده‌ها، برگزار کند. در این راستا شرکت‌کنندگان در چالش لب‌آهنگ می‌بایست با پخش ترانه‌ی «مادر» کاری از سعید شهروز، هم زمان با خواننده لب بزنند و از خود فیلمبرداری کنند.

برای شرکت در این چالش و تهیه‌ی لب‌آهنگ بایسته است نکته‌های زیر به‌کار گرفته شود:

1- فیلم ویدیویی لب‌خوانی فقط برپایه‌ی آهنگ «مادر» کاری از سعید شهروز تهیه شود. (آهنگ «مادر» در تلگرام همازور به شناسه hamazoor@ و در رویه اینستاگرام  https://www.instagram.com/manouchehr.arghavani در دسترس است).

2_ شرکت‌کنندگان در این چالش می‌توانند از لب‌خوانی (خواندن به‌جای خواننده) و یا از نواختن نوع موسیقی اجرا شده در آهنگ (با ساز یا با نمایش حرکت دست‌ها)، برای ضبط فیلم استفاده کنند.

3_ افراد خانواده می‌توانند به تنهایی یا گروهی و با داشتن پوشش مناسب فیلم را ضبط کنند.

4_ گوشی همراه (موبایل) برای ضبط تصویر حتما باید به حالت افقی نگه داشته شود.

لب‌آهنگ‌های (کلیپ) تهیه شده در روز جشن اسفندگان در کانال همازور، گروهای تلگرام و واتس‌اپ همازور، رویه‌ی اینستاگرام و اینستاگرام‌های تارنماهای زرتشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

از همکیشان دعوت شده است، نوانماهای خود را ذخیره کنند و فایل آن را تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی، با استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان واتس‌اپ یا تلگرام به شماره ۰۹۱۳۳۵۵۹۲۵۰ بفرستند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06