لوگو امرداد

دهش فرهنگی دو خانواده به دانش‌آموزان زرتشتی

behnamدو خانواده زرتشتی، به یاد درگذشتگانشان، دو عنوان کتاب را به دانش‌آموزان و آموزگاران زرتشتی سراسر کشور پیشکش کردند.

خانواده یزدانی و سلامتی‌پور، به نامگانه روانشاد فریدون اردشیر یزدانی و خانواده نوش به نامگانه روانشاد فرخنده نوش فرزند شیرین و نوشیروان، دو عنوان کتاب را به آموزگاران و دانش‌آموزان دبیرستانی (پایه‌های هفتم به بعد) پیشکش کردند.
کتاب‌های یادشده، هم‌اکنون برای آموزشگاه‌های زرتشتی (انوشیروان، گشتاسب، رستم آبادیان، فیروزبهرام) و کلاس‌های دینی سراسر کشور (سازمان فروهر و هرمزآرش، یزد، کرج، اصفهان، شیراز، اصفهان، زاهدان، کرمان) فرستاده شده یا در حال ارسال است. با توجه به محدودیت‌های کرونایی و آموزش از راه دور دانش‌آموزان، رساندن این کتاب‌ها به دانش‌آموزان و آموزگاران با دشواری و کندی همراه خواهد بود. مراکز آموزشی سراسر کشور و آموزشگاه‌ها، به وسیله کانال‌های ارتباطی خود، با دانش‌آموزان برای رساندن این کتاب‌ها به دستشان، هماهنگی‌های لازم را خواهند کرد.
کتاب‌های پیشکش‌شده در این دهش فرهنگی، «چگونه احمق نباشیم و درست فکر کنیم» و «طراحی مسیر زندگی» دو عنوان از کتاب‌های بهنام مرادیان، نویسنده زرتشتی هستند که برای افزایش سطح آگاهی و بهبود تصمیم‌گیری، توسط این دو خانواده نیک‌اندیش میان دانش‌آموزان دبیرستانی زرتشتی، پخش شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10