لوگو امرداد

برگزاری مجازی جشن سده با همازوری انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی سراسر کشور

jashn sade3 1448x2048 1جشن سده امسال با همازوری و همراهی انجمن‌های زرتشتیان سراسر کشور، سازمان جوانان زرتشتی (فروهر)، کانون دانشجویان زرتشتی و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد به شکل هماهنگ از رویه‌های اینستاگرامی امرداد و برساد پخش خواهد شد.

بنا بر دیدگاه کارشناسی دینی و وچر انجمن موبدان، آیین آتش‌افروزی جشن سده امسال به شوند فراگیری ویروس کرونا بدون باشندگی همکیشان خواهد بود.
جشن سده آدینه دهم بهمن‌ماه 1399 خورشیدی با هماهنگی و همازوری سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر)، کانون دانشجویان زرتشتی، انجمن زرتشتیان تهران، کرمان، شیراز، یزد، تفت، کرج و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد به شکل مجازی گرامی داشته می‌شود. آغاز برنامه با آیین جشن‌خوانی موبدان کرمان و از ساعت 14 و 30 دقیقه است.

سخنرانی‌ فرنشین انجمن موبدان، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، استاد میرجلال الدین کزازی، شاهنامه‌پژوه و پژوهشگر برجسته ایرانی، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی، پخش نماهنگ، سرایش دکلمه و پخش فیلم‌های ارسالی آتش‌افروزی شیراز، یزد، تفت، کرج  نیز بخش‌های برنامه را دربر می‌گیرد.

زرتشتیان و دوستداران فرهنگ و آیین ایران‌زمین می‌توانند برای تماشای آیین‌های روز آدینه 10 بهمن‌ماه، از ساعت 14:30 از رویه‌های اینستاگرامی امرداد به نشانی amordad.news@ و برساد به نشانی Berasad@ بازدید کنند.

سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) از همکیشان درخواست کرده از حضور در محل آتش‌افروزی خودداری کنند و در این زمینه همکاری بایسته را انجام دهند. از ورود کسانی که در محل آتش افروزی حضور یابند به‌طور جدی جلوگیری خواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04