سپاس از پرستاران نمونه زرتشتی در هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان یزد

همانند سال‌های گذشته، هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان یزد از پرستاران نمونه زرتشتی سپاسگزاری کرد.

یاسمن کاویان، آرزو رستمی و مهرنوش سهرابی شریف‌آباد سه پرستار نمونه سال 99، چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه همزمان با جشن سپندارمزدگان در نشست هیات‌مدیره گردش ۶۳ انجمن زرتشتیان یزد حضور یافتند و هموندان انجمن زرتشتیان یزد کوشش‌های سه پرستار نمونه را ارج نهادند.
به مناسبت گرامیداشت روز پرستار، آرزو رستمی و مهرنوش سهرابی شریف‌آباد پرستاران نمونه بیمارستان شهدای کارگر یزد و یاسمن کاویان به عنوان پرستار نمونه بیمارستان شهید صدوقی یزد معرفی شدند.

فرتورها از انجمن زرتشتیان یزد رسیده است.
1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *