لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی گروه آموزشی پژوهشی پویندگان راه اشا

نشست‌های اوستاپژوهی برگزار می‌شود

WhatsApp Image 2021 04 28 at 17.25.21نشست‌های اوستاپژوهی و آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند به کوشش گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا برگزار می‌شود.

گروه پویندگان راه اشا به آگاهی‌می‌رساند؛ بر پایه درخواست شماری از دوستداران و همراهان برای آغاز خواندن و آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند، نشست‌های اوستاپژوهی، روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 20 به وقت ایران برگزار می‌شود.

این نشست‌ها با آموزش موبد اردشیر بهمردی و همراهی دیگر موبدان در بخش‌های گوناگون با مدیریت موبد هومن فروهری برگزار خواهد شد.

دوستداران دانستن آیین نیاکانی، برای باشندگی در این نشست‌ها، پس از هموندی و نام‌نویسی در تارنمای دوردیس به نشانی WWW.Doordis.ir شماره همراه، نام و نام‌خانوادگی خود، همراه با واژه‌ی «نشست اوستاپژوهی» را به شماره ۰۹۱۳۹۴۳۵۷۵۴ روانه کنند تا به نشست افزوده شوند.

نخستین نشست به فرخندگی ماه اردیبهشت ( ماه یک و دَه) در روز شاه ورهرام ایزد و اردیبهشتماه برابر با یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی، با گفت‌وگو پیرامون روند نشست‌ها و خوانش و پژوهش پیرامون هات ۲۸ یسنا بند نخست برگزار می‌شود.

کوشش می‌شود آگهی نشست هر هفته تا روز سه‌شنبه گسترش یابد. اینستاگرام گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اَشا را به نشانی  https://www.instagram.com/pouyandegan.rah.asha پیگیری کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07