لوگو امرداد

سپنتا نیكنام، فرنشین كمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد شد

sepanta1سپنتا نیكنام‏، هموند(:عضو) زرتشتی كمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد برای دومین سال پیاپی به عنوان فرنشین این كمیسیون گزینش شد.

انتخابات كمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد سه‌شنبه‏، ١٦ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی برگزار شد. این كمیسیون دارای هفت هموند(:عضو) است كه اکنون شش تن از آن‌ها مشغول به كار هستند.

گفتنی است سپنتا نیكنام هم‌اكنون فرنشین انجمن زرتشتیان یزد نیز است. وی سه سال است كه در شورای شهر یزد فعالیت دارد و سال گذشته نیز به عنوان فرنشین کمیسیون خدمات شهری در این شورا حضور داشت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. فارغ از وقایع اخیر شورا ، این واقعیت زندگی مسالمت آمیز و احترام به زرتشتیان در شوراست که دیگر مسلمانان رای می دهند تا یک جوان زرتشتی رییس کمیسیون شود
    درود بر ایران

  2. در میان آشوب افراد کوته فکر و متعصب در سایتها و رسانه ها برای او جای بسی افتخار دارد که با درایت سپنتا توانست مجددا این سمت را بدست بیاورد.
    باعث افتخار جامعه زرتشتی ایران است.

  3. درود بر ایشان ،ولی به جای انتخاب شدن در قسمتهای مختلف بهتر نبود کیفیت کار خودشان را ببرند بالا تا کسی به خودش اجازه ندهد به اعتقادات وباورهای ما به عنوان یکی از اقلیتهای شناخته شده دارای کتاب طبق قانون اساسی توهین نکنند واز ساختمان شورای شهر یزد حذفمان نکنند وایشان فقط نظاره گر باشند ،و امیدوارم از این به بعد کمی هم به فکر جامعه و همکیشان زرتشتی باشند با موفقیت بر ای ایشان و تمام کسانیکه برای جامعه زرتشتی زحمت می کشند ،ایدون با د

  4. باعث افتخار جامعه زرتشتی ، پاینده باشی و در راه مراحل بالاتر پیروز و موفق.

  5. لطفا کمی فکر کنید و یا بپرسید بعد نظر دهید, لابد خیال کردید معمار ساختمان جدید شورا به صورت خودجوش طرح آتشکده رو زده رو دیوار که بعد رییس پاک کنه.
    چه کسی دستور اجرای این طرح جسورانه را داده؟
    جواب پر واضح است …
    عزیزان مسایل به این سادگی نیست نباید در چنین مسائلی ساده انگار بود, این جا در یزد به عکس فروهر پشت ماشین شخصی ایراد می گیرند آنوقت شما تصور کنید شجاعت کار کردن عکس آتشکده روی دیوار شورا!
    بیایید انصاف داشته باشیم و از همکیش لایقمان که تا این حد به تواناییهایش اعتماد دارند که او را بهعنوان رییس کمسیون انتخابش میکنند دفاع کنیم و همه با هم همازور شویم به نفع جامعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09