لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد

فراخوان یاری‌رسانی برای بازسازی آتشکده جعفرآباد یزد

انجمن زرتشتیان یزد همکیشان را به همیاری برای انجام بازسازی «درمهر» آتشکده‌ی روستای زرتشتی‌نشین جعفر‌آباد فراخوانده است.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد، در سال ۱۳۹۷ در راستای نگهداشت آتشکده‌ی جعفرآباد، از سوی انجمن زرتشتیان یزد، برای این ساختمان سند گرفته شد. به شوند شرایط نابسامان اقتصادی انجام بازسازی اساسی آتشکده برای انجمن امکان‌پذیر نیست.
از همکیشان به ویژه اهالی روستای جعفرآباد درخواست شده تا با پرداخت کمک‌هزینه‌ی بازسازی، این انجمن را در حفظ و نگهداری مکان‌های سپندینه یاری کنند.

آتشکده محله جعفرآباد در روستای زرتشتی‌نشین در شهرستان رضوانشهر شهر به فاصله‌ی ۱۵ کیلومتری از شهر یزد قرار گرفته است. روستای جعفرآباد یزد نزدیک به پنجاه سال به دلایل گوناگون مانند خشکسالی از سکنه خالی بوده است. علی‌رغم همیاری اهالی روستای جعفرآباد، به ساختمان آتشکده خسارت‌های اساسی وارد شده است.

همکیشان برای دریافت آگاهی بیشتر و هماهنگی می‌توانند با شماره‌های ۳۶۲۹۹۰۰۰-۰۳۵ دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان یزد و پیام‌رسان فضای مجازی ۰۹۱۳۳۷۴۹۱۶۳ تماس بگیرند.

photo 2021 05 19 13 45

1 26 2 9 3 7 4 9 5 7 6 10فرتورها از انجمن زرتشتیان یزد رسیده است.
1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. این چندمین مکان ویرانه ای هست که عکسها را ردیف کردید؟؟ دارا بودن یک موضوعی هست و نگهداری از دارایی و بهره وری بهینه موضوعی دیگر که از اهمیت بالاتری نسبت به داشتن برخوردار هست

    یعنی نمی شد زودتر رسیدگی کرد تا چنین ویرانه نشود؟

    یعنی امکان نداشت زودتر فراخوان همکاری می زدید؟

    اینگونه که در عکس مشخص هست مکان فعال بوده گازکشی رنگ تازه داره ولی چرا یکباره شده انباری موزاییک و صندلی شکسته!!!

    امکان نداشت هر سال رسیدگی می کردید. انجمن یزد ندار نیست

    همه اماکن زیر مجموعه انجمنها هیچ فرقی نمیکنه باید پیوسته رسیدگی شود مخروبه ویران شده عکس می فرستید نشان از چیست؟ شما پاسخ دهید این ویرانگی این مخروبه آن هم برای مکانی سپند یعنی چی؟

    سه سال پیش سند گرفتید سه سال پیش قیمتها اینچنین نبود که حال پس از سه سال دعوت به همیاری می کنید

    سند گرفتن چه ربطی به تعمیرات داره؟ دیوار چیدن یا محکم کاری نیاز به سند هست؟

    پیش از نوروز هم چند مکان ویرانه معرفی کردید دستمریزاد

    انجمن تهران هم از این ویرانه سراها زیاد داره

    انجمن تهران مجمع فوق العاده گذاشت بهمن ماه گذشته فوری 5 ملک تبدیل به احسن کنه که به دیگر دارایی ها رسیدگی کنه چی شد گزارش بده به کجا رسیدگی کرد مجمع امسال در راه هست دوباره میگن هر کسی سوال داره شخصی بیاد بپرسه با مدارک نشان میدن پرسشهای تکراری هر سال بی پاسخ مانده هر سال تکرار میشه و هر سال هم از پاسخ گریزان هستند یعنی به واضح باید گفت کارها بدون گشایش از مجمعی به مجمع دیگر سپرده می شود.

    مجمع یزد با 12 نفر تایید تراز و بیلان گرفت بازرس انتخاب کرد بازرسان، هیات رییسه مجمع پاسخ بدن چرا باید اینگونه ویرانی هایی زیرمجموعه انجمن یزد باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06