لوگو امرداد

سی‌و‌چهارمین گردهمایی انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی مجازی برگزار می‌شود

گردهمایی انجمنها 1سی‌و‌چهارمین گردهمایی نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی سراسر کشور، چهارم تیرماه به روش مجازی برگزار می‌شود.

این نشست با مشارکت نمایندگان هازمان زرتشتی از ساعت 8:30، آدینه چهارم تیرماه 1400 خورشیدی به شیوه‌ی مجازی در ساختار ویدیو کنفرانس  برگزار خواهد شد.

دستور جلسه‌ی نشست سی‌وچهارم، ادامه مباحث مربوط به گردهمایی پیشین نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی سراسر کشور اعلام شده است.

WhatsApp Image 2021 06 19 at 15.02.54

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از «مسوولین» گردهم ایی انجمن ها و نهادهای زرتشتی. بسیار خوب است که پس از انتشار نوشته ایی درباره عدم آگهی رسانی درباره گردهم ایی اردیبهشت 1399 و نیز نزدیک شدن به گردهم ایی بهمن ماه همان سال؛ نه تنها گردهم ایی برگزار شد بلکه در فاصله 6 روز آینده گردهم ایی تیرماه هم برگزار خواهد شد! شاید همانطورکه در آن نوشته هم اشاره شده بود برگزاری گردهم ایی مانند گذشته به 4 بار در سال دگرگون شده است! درهرصورت برگزاری هر نوع نشستی بسیار خوب است اما بسیار خوب است که توجه شود که موضوع اصلی آن نوشته فقط برگزاری گردهم ایی 2 بار یا 4 بار در سال نبود. بلکه به عدم اگاهی رسانی، ایجاد گفتگو و پاسخگویی اشاره داشت. به امید روزی که دگرگونی در «روند تصمیم گیری، اگاهی رسانی و ایجاد گفتگو» را شاهد باشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16