آگهی نوبت تخست

مجمع همگانی انجمن زرتشتیان تفت‌و‌توابع مقیم تهران برگزار می‌شود

نوبت نخست مجمع همگانی عادی سالیانه انجمن زرتشتیان تفت‌و‌توابع مقیم تهران برگزار می‌شود.

پیرو گزارش انجمن زرتشتیان تفت‌و‌توابع مقیم تهران، در اجرای بند 7 اساسنامه، نوبت نخست مجمع همگانی دوشنبه ۱۴ تیرماه 1400 خورشیدی سرِ ساعت ۱۰ بامداد در محل خانه نرگس برگزار می‌شود. ارایه‌ی کارت عضویت در انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران برای شرکت در مجمع الزامی است.

دستورجلسه نیز بدین گونه است:

۱- شنیدن گزارش و بیلان عملکرد هیات مدیره در سال ۱۳۹۹ و تصویب آن

۲- شنیدن گزارش بازرسان انجمن و تصویب آن

۳- انتخاب بازرسان قانونی (۲ تن اصلی و ۱ تن جانشین)

همکیشانی می‌توانند به عنوان بازرس انتخاب شوند که دستکم ۲۵ سال تمام داشته و کارت عضویت انجمن را دریافت کرده باشند.

نامزدهای واجد شرایط بند 26 و 27 اساسنامه برای احراز سمت بازرس تا ۱۲ تیرماه، می‌توانند درخواست کتبی، به همراه دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه را به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران بفرستند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *