لوگو امرداد
به دیدگاه‌سنجی «امرداد» شماره‌ی 347 پاسخ دهید

کارکرد ورزشکاران ایرانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

didgahپیکارهای ورزشی شانزده روزه‌ی المپیک 2016 به پایان رسید و دست‌آورد آن برای کاروان ورزشی ایران هشت مدال رنگارنگ(سه مدال‌طلا، یک نقره و چهار برنز) بود.

امسال ورزشکاران تکواندوکار، کشتی‌گیر و وزنه‌بردار کشورمان در برابر داوری‌های راست و ناراست، برای سربلند نگاه داشتن نام ایران کوشیدند تا نام ایران و ایرانی را بر فراز نام‌های دیگر جای دهند. کیمیا علیزاده، کمیل قاسمی، سعید عبدِولی، حسن یزدانی، حسن رحیمی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی و قاسم رضایی از ورزشکاران ایرانیِ مدال‌آور این پیکارها بودند.

همزمان با پیکارهای ورزشی ریو پیام‌های بسیاری در فضای مجازی ردوبدل شد؛ پیام‌هایی که برخی خوشنودی(:رضایت) کاربران را از کارکرد ورزشکاران ایرانی در ریو نشان می‌داد و برخی از کارکرد بدِ آن‌ها گله می‌کرد. داوری‌های ناراست و نابه‌جا و مدال‌آوری بانوی ایرانی برای نخستین‌بار نیز بخش دیگری از پیام‌های فضای مجازی روزهای ورزشیِ ایران شده بود. روشن است که المپیک ورزشی ریو و المپیک‌هایی از این دست، جایگاهی برای ارایه‎ی کارکرد چندین ساله‌ی ورزشکاران دنیا هستند. آیا به‌راستی فضای مجازی می‌تواند تصویر درستی از نظرات مردم نسبت به این پیکارها نمایش دهد؟ از این‌رو دیدگاه‌سنجی این شماره‌ی «امرداد» بر آن شد تا آماری از میزان خشنودی خوانندگان ارایه دهد.

کارکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک 2016 ریو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ برای آگاه ساختن ما از دیدگاه خود، تنها شماره‌ی گزینه‌ی دلخواه را به سامانه‌ی پیام كوتاه امرداد 02188325331 بفرستید. 

1-خوشنود             2-  تا اندازه‌ای خوشنود                   3- ناخشنود

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09