لوگو امرداد

گیتی ساسان‌پور پذیرفته‌شده در آزمون مدارس تیزهوشان تهران

گیتی 1گیتی ساسان‌پور، دانش‌آموز زرتشتی با پذیرفته شدن در آزمون تیزهوشان به دبیرستان استعدادهای درخشان راه یافت.

با اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال 1401-1400 برای پایه‌ی ششم به هفتم، گیتی ساسان‌پور توانست با کسب موفقیت به دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان فرزانگان ۷ منطقه ۱۲ تهران راه یابد.

گیتی فرزند لیندا رشیدی و دکتر پژمان ساسان‌پور، زاده‌ی سال 1390 دوره‌ی ابتدایی را در دبستان گیو گذرانده است. وی در پایه‌ی ششم برگزیده‌ی استانی جشنواره جابربن حیان شناخته شد. همچنین با کسب بیشترین رای از همکلاسی‌ها به عضویت در شورای دانش‌آموزی دبستان گیو درآمد. گیتی ساسان‌پور در ورزش نیز دارای مهارت است و در رشته‌های شنای کرال سینه، قورباغه و پروانه رتبه نخست مسابقه‌های قهرمانی آموزشگاه‌های منطقه 6 تهران را در سال تحصیلی 98-1397 به دست آورده است.

تارنمای امرداد بر آن است موفقیت دانش‌آموزان زرتشتی پذیرفته شده در آزمون استعدادهای درخشان پایه‌ی ششم به هفتم و نهم به دهم  را بازتاب دهد. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به آموزشگاه‌های تیزهوشان آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه ایمیل به نشانی  [email protected]  و یا از راه شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. آفرین بر گیتی جان – پيروز باشی – شماها آینده زیبای ایران را خواهید ساخت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05