لوگو امرداد

سپاس‌داری از هنرمند زرتشتی در جشنواره فراملی عروسکی تهران

آیین بزرگ‌داشت نویسنده و کارگردان زرتشتی، در آیین پایانی جشنواره‌ی فراملی تیاتر عروسکی تهران برگزار شد.

«دَدی پودامچی» از هنرمندان زرتشتی کشور هندوستان و فرنشین(:رییس) اتحادیه‌ی فراملی نمایشگران عروسکی (یونیما) در آیین پایانی جشنواره‌ی عروسکی تهران مبارک مورد سپاس‌داری قرار گرفت.

پودامچی در سخنرانی خود از شناخت بالای خود از ایران و دوستان زیادی که در این کشور دارد، سخن گفت و با اشاره به نمایش «معرفت» که در کشور هندوستان اجرا کرده است، گفت: «این نمایش که در مورد آداب پارسیان است با صدای موبد مهربان فیروزگری اجرا شده است.»

همچنین حمید بنی اردلان، از هنرمندان تیاتر عروسکی کشور نیز در سخنانی به این نکته اشاره کرد که ددی پودامچی در نشست اتحادیه‌ی فراملی نمایشگران عروسکی، پروانه‌ی تحریف نام خلیج فارس را نداده است.

این هنرمند پارسی که نمایش «بازتاب حقیقت» به نویسندگی و کارگردانی وی درباره‌ی زندگی مهاتما گاندی، در این جشنواره به نمایش درآمده بود و تنها یک روز از سالگرد زادروزش گذشته بود، پس از پخش نماهنگی از وی به جایگاه فراخوانده شد و باشندگان با خواندن آواز «تولدت مبارک» او را تشویق کردند. سپاس‌داری از این هنرمند زرتشتی با باشندگی موبد مهربان فیروزگری و آتیلا پسیانی، هنرمند تلویزیون وسینمای ایران انجام شد.

3

5

4

1

از راست: موبد مهربان فیروزگری، ددی پودامچی، آتیلا پسیانی

6

چره‌ی دوم از سمت راست: فاطمه معتمدآریا، بازیگر سینما

2

فرتور ازخبر گزاری هنرآنلاین است.

1919

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30