لوگو امرداد
در حال اجرا بر روی صحنه‌ی تیاتر یزد

«خاطرات کریم و شرکا» با هنرنمایی بازیگر زرتشتی

تیاتر «خاطرات کریم و شرکا» با هنرنمایی مهربان پیروزمند، بازیگر زرتشتی، در تالار شرف‌الدین یزد در حال اجرا است.

تیاتر «خاطرات کریم و شرکا» که هم‌اکنون در یزد برگزار می‌شود، داستان زندگی شخصی به نام کریم را بازگو می‌کند که با وجود اعتیاد، سعی در راه یافتن به دربار ناصرالدین شاه دارد. یکی از بازیگران این تیاتر که در تالار شرف‌الدین یزد برگزار می‌شود، مهربان پیروزمند است. پیروزمند زاده‌ی سال ۱۳۷۹  خورشیدی است. او در گفت‌و گو با امرداد درباره ی آغاز کار خود در رشته‌ی تیاتر گفت: «من به مدت یک سال در کلاس‌های احمد ندافی شرکت کردم و در آنجا حرفه‌ی تیاتر را آموختم و با تشویق‌های احمد ندافی و کمک‌های مجتبی لاله‌زاری، کارگردان تیاتر، توانستم در این حرفه پیشرفت کنم.» این جوان هنرمند ۱۶ ساله‌ی زرتشتی که هم‌اکنون در رشته‌ی ریاضی در حال تحصیل است، درباره‌ی آینده‌ی تحصیلی خود به امرداد گفت: «امید دارم تا بتوانم در کنکور هنر شرکت کنم.»

این نمایش هر شب تا ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. دوست‌داران می‌توانند بلیت این نمایش را از تالار شرف‌الدین، واقع در میدان میرچخماق یزد یا از تارنمای www.yazdtakhfif.com تهیه کنند.

گفتنی است انجمن یانش‌وران مانتره در پنجمین روز از شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی، سانس ویژه‌ای برای بازدید زرتشتیان از این نمایش را رزرو کرده بود. در زیر عکس‌هایی از این روز و هنرنمایی مهربان پیروزمند آمده است:

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

تاتر

چهره‌ی میانی: مهربان پیروزمند، بازیگر زرتشتی

تاتر

تاتر

فرتورها از سرور دهموبد است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. مهربان جان امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشی

  2. درود و آرزوی موفقیت روزافزون برای مهربان پیروزمند .
    ای کاش این نمایش در تهران هم بنمایش درآید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30