لوگو امرداد

موزه‌ی ملی ایران به روی بازدیدکنندگان گشوده شد

meliموزه ملی ایران با توجه به دستور اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، فرهنگی، با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی بازدیدهای خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه ملی ایران به آگاهی دوستداران و علاقه‌مندان رساند با توجه به دستور اداره‌ی کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موزه ملی ایران با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ویژه‌ی بازدید از موزه‌ها در زمان همه‌گیری بیماری کرونا بازدیدهای خود را از سر گرفته است.

بر این اساس ساعت بازدید ۸:۳۰ تا ۱۷ تعیین شده و بازدید بر اساس جدول زمانبندی نوبت‌های بازدید صورت می‌گیرد.

بازدید این روزها با توجه به بحران بیماری کرونا محدودیت‌های در پی داشته و به منظور حفاظت پیشگیرانه در سلامت کارکنان، بازدیدکنندگان و همچنین نگاه‌داری (:صیانت) آثار موزه‌ای شیوه‌نامه ویژه‌ی بازدید در موزه‌ی ملی ایران اجرایی می‌شود. بایسته است کلیه بازدیدکنندگان پیش از رفتن به موزه ملی ایران این شیوه‌نامه را در وبگاه موزه ملی ایران به آدرس Irannationalmuseum.ir دقیق مطالعه کرده و موارد آن را زمان بازدید رعایت کنند. همچنین از بازدیدکنندگان درخواست می‌شود از مسیرهای از پیش تعیین‌شده بازدید و به نشانه‌گذاری‌های نصب شده دقت کنند.

موزه‌ی ملی ایران یادآور شد، خروج از بحران کرونا نیازمند همکاری و مشارکت همه‌ی قشرهای جامعه بوده و در حوزه‌ی بازدید از موزه‌ها نیز انتظار می‌رود بازدیدکنندگان توجه بایسته به این امر را به عنوان یک مسوولیت اجتماعی دانسته و در حفظ نگاهداری از میراث فرهنگی و پیشگیری از گسترش این بیماری موزه‌ها را یاری کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12