لوگو امرداد

درمانگاه یگانگی همکار مسوول فنی می‌پذیرد

75e151b5 d231 44d1 af70 bcea3c689e24درمانگاه یگانگی (وابسته به انجمن زرتشتیان تهران) از میان همکیشان دارای مدرک دکتری در یکی از رشته‌های پزشکی با مجوز کار در تهران همکار به عنوان مسوول فنی درمانگاه می‌پذیرد.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، برای انجام فعالیت با روش کنونی و با مدیریت قانونی انجمن زرتشتیان تهران، نیازمند معرفی و پذیرش مسوولیت از سوی شخصی دارای مدرک دکتری در یکی از رشته های پزشکی با مجوز فعالیت در تهران به عنوان مسوول فنی درمانگاه است. از این رو از هر یک از همکیشان علاقمند و واجد شرایط درخواست شده برای همکاری و همازوری در بهره برداری از درمانگاه یگانگی و عقد قرارداد با شرایط مناسب، حداکثر تا تاریخ دهم مهرماه 1400 خورشیدی از راه شماره واتس‌اپ ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۲۴ با دبیرخانه انجمن تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. واقعا متاسفم. تکلیف این گردش انجمن با خودش و مجموعه اش روشن نیست. دوبار آگهی برون سپاری می زند و الان باز می نویسد تحت مدیریت قانونی انجمن و به روش کنونی. جالب است با این بی برنامه گی و آشفتگی، هنوز حاضر نیستند مسئولیت را به دیگران واگذار کنند و در حالیکه تا بهمن ماه چند ماهی بیشتر نمانده، هنوز انتخابات برگزار نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29