لوگو امرداد

چاپ دوم سوالات کنکور دینی زرتشتی و مشترک منتشر شد

چاپ دوم کتاب «سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی» و «سوالات دینی زرتشتی برای کنکور»، با گردآوری مینو آبیاری منتشر شد.

کتاب تست و درسنامه دینی با عنوان «سوالات دینی زرتشتی برای کنکور» و «سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی، زرتشتی مسیحی و کلیمی» در دو جلد کتاب مجزا به کوشش مینو آبیاری گردآوری شده و نشر هیرمبا به چاپ رسانده است. در چاپ دوم کتاب‌ها بازبینی و ویرایش شده‌اند و بهای آن تغییر کرده و روی جلد هر یک عبارت «چاپ دوم» نوشته شده است.

WhatsApp Image 2021 09 24 at 10.57.06
«سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی» (زرتشتی، مسیحی، کلیمی)، این کتاب نوشته‌های مرتبط با هر سه کتاب تعلیمات ادیان الهی اخلاق ۱، ۲ و ۳ را در بردارد که منابع اصلی برای بخش مشترک دینی اقلیت‌های دینی در کنکور سراسری هستند. کتاب بازبینی شده است.

چاپ دوم کتاب «سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی» با 332 رویه، در اندازه‌ی رقعی و بهای 110 هزار تومان در دسترس دانش‌آموزان زرتشتی، مسیحی و کلیمی داوطلب کنکور قرار گرفته است.

WhatsApp Image 2021 09 24 at 10.57.26
«سوالات دینی زرتشتی برای کنکور»، این کتاب به پنج بخش کلی تقسیم شده که در این بخش‌ها گفتارهایی از هر سه کتاب درسی دینی اخلاق ۱، ۲ و ۳ که مفاهیم مشترک و مرتبطی با هم دارند در بخش‌های جداگانه به صورت درسنامه‌ای از نکات مهم به همراه سوالات کنکوری سال‌های ۱۳۹9-۱۳۹4 گردآوری شده است.

چاپ دوم کتاب «سوالات دینی زرتشتی برای کنکور»، با 148 رویه، در اندازه‌ی رقعی و بهای 70 هزار تومان در دسترس دانش‌آموزان زرتشتی داوطلب کنکور قرار گرفته است.

دانش‌آموزان برای خرید کتاب‌های تست دینی آزمون سراسری و دریافت آزمون‌ها و برنامه‌های پیشنهادی دینی زرتشتی می‌توانند با مینو آبیاری پدیدآورنده‌ی کتاب‌ها با شماره همراه ۰۹۳۵۵۹۳۵۶۷۱ هماهنگ کنند و یا با ایمیل به نشانی [email protected] ارتباط بگیرند. همچنین می‌توانند این کتاب‌های‌ دینی برای آمادگی کنکور را از نشر هیرمبا خریداری کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28