لوگو امرداد

توزیع بسته‌های ماسک برای خانواده‌های زرتشتی استان یزد

5426002موسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد با همیاری نیک‌اندیشان، به مناسبت مهرگان و آیین‌های گهنبار، و در راستای کنترل همه‌گیری کرونا در فصل پاییز، یک بسته ماسک 50 تایی  به خانواده‌های زرتشتی پیشکش می‌‌دهد.

با پایداری و گسترش کرونا و درگیری که برای مبتلایان پیش می‌آید و در پی آن، نبود گردهمایی‌های آیینی که با دادودهش همراه است، موسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد با یاری نیک‌اندیشان در منشی نیک به مناسبت چهره گهنبار پیت شهیم‌گاه ، ایاسرم گاه، جشن مهرگان، بسته‌های 50 تایی ماسک در میان خانواده‌های زرتشتی در استان یزد پخش می‌کند.

در ادامه آگهی‌نامه‌ی موسسه‌ی مددکاری مهرآوران یسنا کویر یزد که از این برنامه خبر داده است را می‌خوانیم:

بیاری اهورامزدا
با آرزوی سلامتی و شادی برای همه مردم دنیا
موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد به همکیشان گرامی سفارش می‌نماید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ، زدن ماسک و تزریق واکسن از صدمات جبران‌ناپذیر این ویروس نابکار کرونا جلوگیری نمایند. این موسسه با کمک خیراندیشان به مناسبت چهره گهنبار پیت شهیمگاه ، ایاسرم گاه، جشن مهرگان و برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا در فصل پاییز قرار است به همه خانواده‌های زرتشتی استان یزد یک بسته ماسک ۵۰ تایی اهدا نماید. در ضمن از همکیشان می‌خواهد برای همه دعای تندرستی خوانده و برای درگذشتگان از اهورامزدا طلب آمرزش نمایند.با سپاس.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07