لوگو امرداد

تمدید فراخوان هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان

5 1انجمن زرتشتیان تهران فراخوان عضویت در هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان را تا پایان بهمن‎‌ماه تمدید کرد.

انجمن زرتشتیان تهران در آذرماه امسال از تصمیم به تشکیل یک هیات‌مدیره اجرایی با اختیارات و مسوولیت‌های مشخص شامل برنامه‌ریزی و مدیریت استفاده از فضاها و امکانات موجود در خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران، و انجام امور اجرایی مربوط به آن را برپایه‌ی اساس‌نامه مصوب انجمن و از میان داوطلبان عضویت خبر داد و زمان نام‌نویسی داوطلبان را تا پایان آذرماه اعلام کرده بود. در تازه‌ترین آگاهی‌رسانی مدت این فراخوان تا پایان بهمن‌ماه تمدید شده است.

در این راستا از همکیشانی که خواهان پذیرش عضویت در هیات مدیره اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران هستند دعوت شده تا برای کسب آگاهی بیشتر و نام‌نویسی بیشینه تا پایان بهمن‌ماه از راه شماره واتس‌اپ ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۲۴ با دبیرخانه انجمن تماس بگیرند.

شایان یادآوری است، هیات‌اجرایی‌ پنج نفره برای آدریان بزرگ تهران، باغ اوسون و مارکار تهران‌پارس سه مجموعه وابسته به انجمن زرتشتیان تهران، تیرماه 1400 خورشیدی از میان داوطلبان عضویت برای مدت دوسال گزینش شدند و کار خود را آغاز کردند.

گفتنی است، ساختمان خانه‌ی فرهنگ‌وهنر زرتشتیان از سوی خانواده‌ی روانشاد موبد فریدون زرتشتی، برای بهره‌وری همکیشان به انجمن زرتشتیان تهران سپرده شد. 11 سال از گشایش خانه فرهنگ و هنر می‌گذرد. در این مدت هیات‌مدیره‌ی خانه‌ی فرهنگ و هنر در پنج گروه هنری تیاتر، صنایع دستی، موسیقی، هنرهای تجسمی و عکاسی شکل می‌گرفت و هموندان هیات‌مدیره با آرای زرتشتیان تهران گزینش می‌شدند.  انتخابات هیات‌مدیره‌ی گردش سوم خانه فرهنگ و هنر خوردادماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30