لوگو امرداد

فراخوان همکاری در تالارهای پذیرایی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران

فراخوان انجمن زرتشتیان تهران در سرپرستی تالارهای پذیرایی  انجمن زرتشتیان تهران برای گزینش سرپرست تالارهای پذیرایی (خسروی، ایرج و بهمن)، وابسته به این انجمن، همکیشان دارای ویژگی‌های زیر را به همکاری فراخوانده است:
1- داشتن کارت شناسایی(فارسی) زرتشتی از انجمن زرتشتیان تهران
2-  متاهل و ساکن تهران
3-  دارای عدم سوپیشینه
4-  داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر
5-  داشتن فن بیان و ارتباط اجتماعی مناسب
6-  آشنایی با امور مدیریت و پیشینه‌ی کار مرتبط
کسانی که دارای ویژگی‌های یاد شده هستند، می‌توانند از تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه تا پایان وقت اداری 21 خوردادماه 1398 خورشیدی برای نام‌نویسی، دریافت و تکمیل اسناد فراخوان به دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران بروند. همچنین برای گرفتن آگاهی بیشتر، شماره‌های 66711082 یا 66704369 پاسخگو است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. به نظر من اصول دیگری هم در مدیریت سالن مهم باید باشد اصول مشتری مداری،اشنایی با مدیریت سازمانی،ارتباط با ارباب رجوع ،ارتباط با کارکنان ، حداقل بعد از انتخاب فرد او را به شرکت در بعضی دوره ها باید مجبور کرد.

  2. به نظر من اینکه انجمن فرصتهای مساوی برای همه همکیشان ایجاد میکنه خیلی کار خوبی است و نباید اجازه بدهیم که انحصار بوجود بیاد

  3. بهتر است که مدیریت سالن دوره ای باشد مثلا دو سال و یا سه سال و بعد از زمان مشخص شده تغییر ایجاد گردد نه اینکه هر فردی که وارد سالن میشود دوست دارد مادام العمر آنجا باشد و این اصلا درست نیست. مدیریت باید هر چند وقت یکبار تغییر کند تا افراد جدید با فکر و ایده های جدید فرصت داشته باشند تا وارد این عرصه گردند و روز به روز کیفیت بالا رود.

  4. الان این کار برای دوره زمانی چند ساله است؟
    مدیریت مارکار تهرانپارس چرا به فراموشی رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06