لوگو امرداد
فرنشین انجمن موبدان در پنل بهداشت جهانی و ادیان

موبد اردشیر خورشیدیان سخنران نشست مجمع جهانی سلامت

موبد دکتر اردشیر خورشیدیان در هفتمین نشست منطقه‌ایجهانی سلامت در باره‌ی آب و هوا در آیین زرتشت سخنرانی می‌کندموبد دکتر اردشیر خورشیدیان، فرنشین انجمن موبدان تهران، در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت سخنرانی می‌کند.

روز نخست این نشست، دوشنبه نهم اردیبهشت‌ماه، سخنرانی موبد دکتر اردشیر خورشیدیان در پنل بهداشت جهانی و ادیان با عنوان آب‌وهوا در آیین زرتشت برگزار می‌شود. در هر پانل، چهره‌های برجسته، شناخته شده و توانمند در حوزه‌ی کاری خود از سراسر جهان به این همایش فراخوانده شده‌اند.

براساس مصوبه هیات‌مدیره پیمان گروه هشت، هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در ایران، با شعار «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت»، نهم و دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان تنها عضو متتخب منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا از سال ۱۳۹۵ به گروه پیمان هشت پیوسته است.

مجمع جهانی سلامت هر سال با شرکت ۲ هزار نفر از ۱۰۰ کشور جهان، وزرای بهداشت، روسای سازمان‌های بین‌المللی، مدیران ارشد صنایع در پیوند با سلامت و پژوهشگران و صاحبنظران در ماه اکتبر (مهرماه) در برلین، پایتخت آلمان برگزار می‌شود. این مجمع، یک نهاد تصمیم گیرنده و اجرایی نیست، بلکه یک نشست مشورتی، کارشناسی بین چهار دانشگاهی، سیاستگذاران، صنعت و جامعه است که در حوزه سلامت نقش دارند. جایگاه این مجمع اکنون به عنوان یک نشست اصلی در دستورسازی سلامت جهانی پذیرفته شده است.

موبد دکتر اردشیر خورشیدیان در هفتمین نشست منطقه‌ایجهانی سلامت در باره‌ی آب و هوا در آیین زرتشت سخنرانی می‌کند

برنامه سخنرانی موبد دکتر اردشیر خورشیدیان در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10