گزارش تصویری

هفته به یادماندنی پایان سال تحصیلی دبستان جمشیدجم

دانش‌آموزان دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم با خاطره‌ای خوش و به یادماندنی سال تحصیلی 1401-1400 را به پایان رساندند.

در این برنامه هر روز یکی از پایه‌های دوم، سوم، چهام و پنجم برای دیگر دانش‌آموزان برنامه‌های هنری، مسابقه و سرگرمی را اجرا کردند.
پایه‌ی اول نیز با جشن الفبا سال تحصیلی را به پایان رساند. پایه ششم در آدریان بزرگ تهران جشن فارغ‌التحصیلی برپا کرد.

سال تحصیلی 1401- 1400 در حالی به پایان رسید که 1400 آن در شرایط سخت همه‌گیری کرونا به شیوه مجازی در سامانه شاد برگزار شد و سال 1401 به دستور وزارت آموزش و پرورش با حضور دانش‌آموزان در دبستان پی گرفته شد.

دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های زرتشتیان است که در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شد و دانش‌آموختگان بسیاری را راهیِ پایه‌های بالاتر کرد. هم اکنون دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

فرتورها از فرشته شامردانی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *