لوگو امرداد

نام‌گذاری یک خیابانِ شهرستان لار به‌نام «دکتر نسیم» و بزرگداشت پزشک نیکوکار

photo 2023 01 17 13 36 23شورای شهر لار نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به‌نام زنده‌یاد «دکتر هرمز دیار نسیم» را تصویب کرد و اهالی لار یاد و نام پزشک سرشناس را گرامی داشتند.
درپی درخواست‌های مردمی و با هدف سپاسداری از دکتر هرمزدیار نسیم، این پزشک نیکوکار و فعال دهه‌های ۴۰ و ۵۰ در لار انجام گرفت.

دی‌ماه به پایان نرسیده، پزشک پیشکسوت دکتر هرمزدیار نسیم یزد پس از نود سال زندگی پربار جاودانه شد. اغلب اهالی دهه‌ی چهل شهرستان لار که از دور و نزدیک با این مرد بزرگ‌منش آشنا هستند از زمانی که او تازه دوره‌ی پزشکی را به پایان رسانده و در آن سال‌های دور به مردم لارستان خدمت کرده بود. اهالی قدرشناس لارستان بامداد 29 دی‌ماه 1401 با برگزاری آیین بزرگداشت «دکتر هرمز دیار نسیم» پزشک سرشناسی که در دهه‌های ۴۰ و ۵۰، بیماران نیازمند را در لارستان به‌رایگان درمان و به نیازمندان کمک می‌کرد، یاد و خاطره‌ی این پزشک نیکوکار را با حضور دوستان و بستگان و گروهی از چهره‌های سرشناس، مسوولان و مردم گرامی داشتند. در این مراسم که با حضور چشمگیر مردم همراه بود چند تن از باشندگان خاطره‌گویی و شعرخوانی کردند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. روانش شاد و نامش زنده‌باد. به راستی انسان‌هایی اینچنین هستند که دنیا را جایی زیبا برای زیستن می‌کنند و ما چقدر دیر آنان را می‌شناسیم.
    راهش پایدار و پررهرو باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16