لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی انجمن موبدان تهران

لزوم قانونی تمدید پروانه فعالیت موبدی و موبدیاری

آگاهی رسانی انجمن موبدان تهرانموبدان و موبدیاران برای تمدید پروانه تا پایان بهمن‌ماه زمان دارند.

پیرو آگاهی‌نامه‌ی انجمن موبدان تهران، برای ساماندهی وضعیت فردی و اجتماعی همه‌ی موبدان و موبدیاران بایسته است برای تمدید پروانه‌ی موبدی و موبدیاری اقدام کنند. در این راستا موبدان و موبدیاران  تا پایان بهمن‌ماه می‌توانند مدارک مورد نیاز را به نمایندگان انجمن موبدان در استان‌های تهران، یزد کرمان بفرستند تا از روز یکم اسفند‌ماه ۱۳۹۸ پس از طی مراحل قانونی پروانه‌ی جدید خدمت‌رسانی در لباس سپید سپندینه (مقدس) روحانی زرتشتی را دوباره دریافت کنند. موبدان و موبدیارانی که تا پایان بهمن‌ماه امسال (۱۳۹۸)، به این امر دینی و قانونی عمل نکنند از ادامه‌ی فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

متن کامل آگاهی‌نامه‌ی انجمن موبدان تهران به تاریخ ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ خورشیدی را در پیوست می‌خوانید:

به خشنودی اهورامزدا

آگاهی نامه

گرامی موبدان و موبدیاران ارجمند

موضوع: لزوم قانونی تمدید پروانه فعالیت موبدی و موبدیاری

روزگار نیک

احتراما در راستای ساماندهی هر چه بیشتر ودقیق تر وضعیت فردی و اجتماعی تمامی موبدان و موبدیاران ارجمند که پس از گذرانیدن آزمون های بایسته، خواندن و امضا کردن پیمان‌نامه ویژه، «پروانه رسمی فعالیت موبدی و موبدیاری» خود را پیش‌تر بر پایه اساسنامه و قانون، از انجمن موبدان تهران «بالاترین مرجع عرفی، رسمی و قانونی اداره‌کننده‌ی امور مینوی (دینی، آیینی و فرهنگی) جامعه زرتشتیان»، دریافت کرده‌اند. قانونا به این وسیله به آگاهی می‌رساند که:

«اصل پروانه فعالیت موبدی و موبدیاری به همراه تقاضا نامه، سه قطعه عکس ۳ در ۴، فتوکپی کارت ملی و فتوکپی شناسنامه، خود را حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال (۳۰/ بهمن‌ماه/۱۳۹۸):

_در استان تهران: به آقای موبد سهراب هنگامی، دبیر ارجمند انجمن موبدان تهران به شماره تلفن همراه ۰۹۳۶۰۰۹۷۳۶۱ یا مستقیما به سرکار خانم بانو ناهید استقامت، در مکان آتشکده تهران با تلفن ۶۶۷۰۶۸۶۵

_در استان یزد: به آقای موبد فریبرز شهزادی، رئیس انجمن موبدان و موبدیاران استان یزد، شعبه انجمن موبدان تهران. تلفن همراه ۰۹۱۳۶۲۹۳۲۷۰

_در استان کرمان: به آقای موبد فریدون هرمزدی به شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۷۱۸۰۵۲۶

در قبال دریافت رسید، تحویل دهند.

و در دیگر شهرهای ایران و خارج از کشور، به وسیله «پست سفارشی ویژه» به نشانی: تهران- خیابان جمهوری اسلامی- خیابان میرزاکوچک خان- پلاک ۴، آتشکده تهران- کدپستی ۱۱۳۱۶۵۶۳۱۶ و تلفن ۶۶۷۰۶۸۶۵ برای سرکار خانم بانو ناهید استقامت، ارسال نمایند.

تا با مدیریت جناب آقای موبد مهربان پولادی، گرامی نایب رییس انجمن موبدان تهران، از روز اول اسفند ماه ۱۳۹۸ پس از طی مراحل قانونی، «پروانه‌ی جدید فعالیت خدمت‌رسانی در لباس سپید سپندینه (مقدس) روحانی زرتشتی به جامعه زرتشتیان» را مجددا دریافت نمایند.

بدیهی است، موبدان و موبدیارانی که تا تاریخ پایان بهمن ماه امسال (۱۳۹۸)، به این امر دینی و قانونی عمل نکنند. پروانه موبدی و موبدیاری ایشان، باطل اعلام گشته، از فعالیت ایشان، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

با پیشکش بهترین درود

انجمن موبدان تهران

رئیس: موبد دکتر اردشیر خورشیدیان

 آگاهی رسانی انجمن موبدان تهران لزوم قانونی تمدید پروانه فعالیت موبدی و موبدیاری

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. از تک تک کلمات این متن انحصارطلبی، درک نادرست از مفهوم دین و ساختار روحانیت در دنیای امروز و خودبزرگ بینی می بارد! از سوی دیگر احتمالا بی برنامگی و کلی گویی پشت پرده این متن پر از کلمات قانونی و الزام آور است! اگر امکان دارد یک برگ نوشته در مورد این که پس از این که مدارک مورد درخواست «از شهرهای ایران و خارج از کشور!» دریافت شد، روند «مراحل قانونی!» چگونه است را منتشر بفرمایید. احتمالا «این تمدید پروانه» برای چسباندن عکس جدید بر «پروانه فعالیت» نیست! ایا این انجمن می خواهد صلاحیت کسی را هم رد کند؟ و از «تمدید پروانه فعالیت» امتناع کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09