لوگو امرداد
در هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران

فراخوان گزینش مدیر مهدکودک پرورش به تصویب رسید

2مصوبه‌ی کمیسیون آموزش، جوانان و اشتغال انجمن زرتشتیان تهران مبنی بر فراخوان به کارگیری مدیر برای مهدکودک پرورش در نشست چهلم هیات‌مدیره‌‌ به تصویب رسید.

کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون آموزش، جوانان و اشتغال با اشاره به این که مدیر کنونی مهدکودک پرورش (مهوش رستمی) به سن بازنشستگی رسیده‌ است و باید جایگزین برای ایشان گزینش شود، از این رو آغاز مهرماه در این باره با خانم رستمی گفت‌وگو شده است، در ادامه گفت: فراخوان همکاری مدیر مهدکودک برپایه‌ی شرایط استاندارد بهزیستی آماده شده است. خانم رستمی با توجه به شناختی که نسبت به موقعیت مهدکودک و تجربه‌ی کاری که در این زمینه دارا هستند، به همراه اعضای کمیسیون آموزش در گزینش مدیر جدید از میان داوطلبان، شرکت می‌کنند و با حضور ایشان مصاحبه‌ها و بررسی‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: اگر داوطلبی همه‌ی شرایط را دارا باشد و دوره‌ی ‌خاصی که برای به روز بودن نیاز است را نگذرانده باشد، فرصت برای گذراندن آن دوره را به وی خواهیم داد.  

کامبیز میزانیان با بیان این که برای شاغلین در مهدکودک پرورش امتیاز خاصی در نظر گرفته نشده است، در ادامه گفت: شرایط مهدکودک پرورش خیلی با دیگر مهد کودک‌ها تفاوت خاصی ندارد. شخصی که تجربه‌ی کار  در دیگر مهدکودک‌ها را دارا است می‌تواند با این مهدکودک همکاری کند. با حضور خانم رستمی در مصاحبه و با تشخیص وی، ‌اگر داوطلبی دارای اولویت بالاتری است، آن اولویت در نظر گرفته خواهد شد.

وی با گفتن این نکته که سعی براین است که سلیقه‌ای گزینش نشود، افزود: حداقل‌ شرایطی که برای گزینش مدیر مهدکودک نیاز است را مشخص کرده‌ایم. کسانی که با حداقل شرایط داوطلب می‌شوند در مصاحبه شرکت می‌کنند و در زمان مصاحبه چگونگی برخوردها و عملکرد داوطلب مشخص می‌شود.

متن فراخوان با فرصت یک ماهه برای نام‌نویسی داوطلبان به شرح زیر است:

 همکیشانی که دارای حداقل شرایط زیر هستند می‌توانند در فراخوان مدیر مهد کودک پرورش وابسته به انجمن زرتشتیان تهران شرکت نمایند:

– دارا بودن حداقل ۳۰ سال سن.

– گذراندن دورهای آموزشی مطابق با دستورالعمل آموزشی مدیران و موفقیت در آزمون پایانی.

– دارا بودن یکی از شرایط تحصیلی که در زیر آمده است:

1: داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته‌ی پیش دبستانی با شش ماه سابقه کار آموزشی رسمی در مهدهای کودک با تایید کمیته ( کمیته‌ی بهزیستی استان) و یا گذراندن ۲۰۰ ساعت کارورزی درمهدهای کودک با تاییدیه بهزیستی استان.

2 : دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته‌های روان شناسی،علوم تربیتی، مشاوره وراهنمایی، مددکاری اجتماعی، خدمات اجتماعی با یک سال سابقه کار آموزشی رسمی در مهدهای کودک با تائید کمیته و یا گذراندن ۴۰۰ ساعت کارورزی در مهدهای کودک با تاییدیه بهزیستی استان.

افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان، با سپاسداری از مهوش رستمی که از ابتدای پایه‌گذاری مهدکودک پرورش مسوولیت مدیریت را بردوش گرفته است، نکته‌ای را یادآوری کرد و گفت: از سال گذشته با توجه به این که وی به لحاظ سابقه‌ی کار و سن، به بازنشستگی رسیده است، این آگاهی را داشتیم که باید مدیریت را به شخص دیگری واگذار کرد.  در این فاصله هم برای گرفتن گواهی تاسیس مهدکودک صبر کرده‌ است.

وی افزود: یک پیشنهاد این است که کمیسیون آموزش به هیات‌مدیره آورده و پیشنهاد دیگر را خانم رستمی مطرح کرده است.

افشین نمیرانیان با بیان این که با پیشنهاد مدیر کنونی مهدکودک موافق است در ادامه گفت: به نظر ایشان بهتر است مدیر جدید از مجموعه‌ی کسانی که در مهدکودک شاغل هستند و سابقه‌ی کار دارند انتخاب شود و شخص دارای شرایط  را نیز در نظر گرفته‌ است. در گفت‌وگوی حضوری با خانم رستمی، با همه‌ی احترامی که به کمیسیون آموزش و رای هیات‌مدیره‌ی انجمن قایل هستند، نظر ایشان این است که لزومی برای اعلام فراخوان گزینش مدیر نیست. خانم رستمی، شخصی که فضای مهدکودک و شرایط کار او را می‌شناسد را به عنوان جانشین معرفی می‌کند.

فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، از هیات مدیره درخواست کرد تا اگر پیشنهاد کمیسیون آموزش رای نیاورد این پیشنهاد به رای گذاشته شود.

مصوبه‌ی کمیسیون آموزش، جوانان و اشتغال انجمن زرتشتیان تهران مبنی بر فراخوان به کارگیری مدیر برای مهدکودک پرورش به رای گذاشته شد و با 13 رای موافق به تصویب رسید.

نشست چهلم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، دوشنبه 23 دی‌ماه 1398 خورشیدی برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. من هم با نظر آقای نمیرانیان کاملا موافق هستم و بهتر بود که از میان کادر اموزشی مهد پرورش یک جانشین انتخاب شود

  2. با تشکر از اعضای هیات مدیره سوالی که دارم این هستش مگر برای دبستان جمشید جم یا دبیرستان فیروز بهرام فرا خولنی داده شد ؟ مگر از میان کادر آموزشی مدیر را انتخاب نکردید ، الان چرا برای مهدکودک پرورش فرا خوان داده میشود

  3. جای تاسف برای کمیسیون آموزش هست که برای حرف خانم رستمی که سی سال صادقانه کار کردند ارزشی قاعل نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30