لوگو امرداد

تصمیم مجمع به نگهداری ملک اهدایی روانشاد فریدونیان

نوبت دوم مجمع همگانی فوق‌العاده انجمن زرتشتیان تهران با دستور کار تعیین سرنوشت ملک فریدونیان، آدینه 15 دی‌ماه در تالار خسروی برگزار شد.
در این نشست ابتدا فرامرز پوررستمی، افزون بر خوش‌آمد گویی از باشندگان خواست تا پنج‌تن از آنان به‌عنوان هیات رییسه مجمع داوطلب شوند و پس از تایید این افراد از سوی مجمع، هیات‌رییسه با رای‌گیری بین خودشان سهراب سلامتی، به‌عنوان فرنشین هیات‌رییسه، مهرداد پوررستمی، جانشین فرنشین، خداداد نمیری، هموند گردش‌های 41 و 42 انجمن، دبیر هیات‌رییسه، فرهاد کاویانی‌گوهری و فیروز خسرویانی به‌عنوان ناظران مجمع انتخاب شدند.
در ادامه سهراب سلامتی، فرنشین هیات‌رییسه، دستور نشست مجمع که برای تبدیل به احسن ملک فری‌چهر فریدونیان است را خواند و از افشین نمیرانیان، فرنشین هیات‌مدیره گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران خواست تا برای توضیح درباره این دستور به جایگاه برود.
افشین نمیرانیان، در مورد ملک و چگونگی انتقال به انجمن و مختصات ملک توضیح داد سپس درباره اینکه وضعیت ملک چگونه است و به چه دلیل و چگونه می‌خواهند این ملک را به فروش برسانند، توضیح داد. چگونگی هزینه‌کرد مبلغ فروش را بابک شهریاری، فرنشین کمیسیون مالی، پاسخ داد.
سهراب سلامتی درباره ملک و چگونگی انتقال آن و قرارداد اجاره صحبت کرد و سپس از باشندگان خواست که نخست پنج نفر به نمایندگی درباره چرایی مخالفت با فروش ملک سخن بگویند و پنج نفر هم دیدگاه موافقتشان را با فروش این ملک بگویند و در پایان هم مجددا افشین نمیرانیان، فرنشین هیات مدیره انجمن به پرسش‌هایی که در این میان بیان می‌شود پاسخ بگوید.
فرشید اختری، فرامرز پوررستمی، وفادار نوشیروان، آرمان سپنتا، بهرام پرتوی، فرنشین اتاق بازرگانی زرتشتیان، کامبیز میزانیان، هموند پیشین هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران و فرانک زنده‌نوش بازرس انجمن به‌عنوان مخالف و موافق سخن گفتند.
فرشید اختری نخستین سخنران، موضع خودش را به‌عنوان موافق و مخالف مطرح نکرد ولی چند پرسش از فرنشین هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان داشت  درباره اجاره این ملک، آیا در رای دادگاه به برداشته‌ شدن دیوار ملک و ایجاد رستوران اشاره‌ شده، چرا برای بیرون‌کردن مستاجر تلاشی انجام نگرفته، چرا این ملک را می‌فروشیم و چرا اجاره نمی‌دهیم، اگر این ملک را بفروشیم تکلیف 312 متر بقیه چه می‌شود و همچنین محل مصرف این پول کجا خواهد بود. همچنین وی تاکید کرد که  حاضر است بدون هیچ چشم‌داشتی در اتاق فکر برای یافتن بهترین راه‌حل کمک و همراهی کند.
سپس سهراب سلامتی، فرنشین هیات‌رییسه، نظر کارشناس را که ماهیانه 112 میلیون تومان اجاره تا سال 1404کارشناسی کرده بود را برای باشندگان خواند.
فرامرز پوررستمی، سخنگوی هیات‌مدیره انجمن، که موافق فروش بود، سخنانی بیان کرد و گفت موافق است این فروش زیر نظر نمایندگانی انجام شود که مجمع آن‌ها را تعیین کند و گفت فروش مهم نیست و هزینه‌کردن آن مهم است. وی گفت با هر هیاتی که تعیین می‌کنید موافق است به شرطی که صفرتا 100 کار با آن‌ها باشد و بهترین منافع را به انجمن برساند و درخواست هیات پنج‌نفره کرد از کسانی که همه قبولشان داشته باشند و کسانی باشند که توانایی مذاکره و چانه‌زنی داشته باشند. وی ادامه داد یکی از کسانی که من برای این هیات پیشنهاد می‌دهم کوروش آذرگشاسبی است و از کسانی‌که در هفته گذشته به نشست پرسش و پاسخ نیامدند گله‌مند بود.
سخنران بعدی نوشیروان وفاداری بود که خود را بی‌طرف معرفی کرد و درخواستی داشت که کمینه سه‌درصد از درآمد این ملک در خانه نرگس هزینه شود و به نامگانه فری‌چهر فریدونیان گهنبار خوانده شود.
سخنران بعدی، آرمان سپنتا بود وی گفت زمانی که این هتل برای فروش بود شخصی که وی را برای دیدن آنجا برده بود گفته است که زمین روبه‌روی آنجا برای انجمن است که می‌تواند اجاره کند این هتل بدون آن زمین پشتی عرض کمی دارد و دوکله نیست و نیاز به آن زمین دارد و با آن زمین ملک ارزنده است.
سخنران بعدی، کامبیز میزانیان بود که گفت با خریدار صحبت کرده و مسایلی که آرمان سپنتا گفت درست است. از باشندگان پرسید کدام‌یک از شما خانه‌ای که در آن ساکن هستید را می‌فروشید و اجاره‌نشینی را انتخاب می‌کنید برای کار فرهنگی؟ ما وظیفه درآمدزایی داریم. کسانی درگذشته ملکی را به انجمن دهش کردند که ما اکنون ملک داریم و درباره آن صحبت می‌کنیم. ما می‌توانیم این ملک را تهاتر کنیم و ملکی بگیریم و با آن درآمدزایی کنیم اگر تهاتر درست انجام شود درآمد هم خواهیم داشت. ما باید هزینه کردمان مشخص باشد. خریدار که عجله ندارد و حتا حاضر است چندماهی هم اجاره بدهد پس مرتب و با جزییات مشخص شود و تصمیم بگیریم که اگر بخواهیم بفروشیم کجا خرج کنیم.
فرانک زنده‌نوش به‌عنوان سخنران بعدی گفت، همه حرف‌ها زده‌شده و جمع‌بندی می‌کند و افزود هیات‌مدیره از دید خودشان حرفشان موجه است و این ما هستیم که باید با خرد خودمان تصمیم بگیریم. از سخن من بازرس لطفا برداشت موافق و مخالف نکنید. وی در ادامه به نکته‌ای اشاره کرد که دو تن از مستاجران این ملک در سال 1355 اینجا را برای هتل اجاره کردند و یکی از آن‌ها سهم خود را به دو تن دیگر واگذار کرده و در سال 1369 تاکید شده این حق فقط برای آن‌هاست و نمی‌توانند به دیگری بدهند. پس 50 درصد حق کسب‌وپیشه برای انجمن است. خریدار یکی از مستاجران فعلی نیست بلکه شخص سومی است که حق کسب‌وپیشه و عرصه‌واعیان را می‌خواهد از آن سه نفر دیگر بخرد. ما با این کار موافقت می‌کنیم که حق کسب‌وپیشه آن شخص فروشنده به خریدار منتقل شود که درست نیست. این شخص دنبال ساخت‌وساز است هیات‌امنای فروش و هیات‌امنای هزینه‌کرد درآمد حاصل از فروش باید در این مجمع بیایند و کار را تمیز و شفاف ارایه دهند. امروز زمان فروش نیست. امروز هیات‌امنای فروش باید اینجا می‌بودند. آن خریدار اکنون حاضر به تهاتر و مشارکت است در غیاب این هیات‌امنای فروش بهترین تصمیم تهاتر است.
بهرام پرتوی گفت مخالف فروش است. شخصی که مالک حق‌وپیشه است 96 سال سن دارد و این حق قابل انتقال نیست بدترین گزینه فروش ملک است. ممکن است ملک کناری آن با فروش این زمین به خطر بیفتد. سرانجام حق کسب‌و‌پیشه پس از ایشان به انجمن باز می‌گردد. برداشته‌شدن دیوار و یکی‌کردن ملک خودش خلاف است. شما می‌توانید اعاده دادرسی کنید.
بهمن دبستانی با فروش 100 درصد مخالف بود چون ضمانت اجرایی ندارد این راه‌کار حقوقی دارد. مستاجر را می‌شود خلع ید کرد. از کجا معلوم که این پنج‌تن هیات‌امنا بتوانند کارشان را به‌درستی انجام بدهند، فرنشین پیشین انجمن هم پیش‌تر همین صحبت‌ها را می‌کرد هیچ ضمانت اجرایی در کار نیست.
مهردادکاویانی، بازرس انجمن گفت به‌عنوان بازرس وظیفه‌اش شفاف‌سازی است و تصمیم‌گیری بر عهده مجمع و هیات‌مدیره است. در این یک سال‌و‌نیم که بازرس است فهمیده چون اصل کار رعایت نمی‌شود پرونده‌ها مشکل‌دار می‌شوند. با یکی از هموندان هیات‌مدیره زمانی پیگیر کار بوده و قرار بود به نتیجه خوبی برسند ولی چون برای وی کاری پیش آمد این مهم رها شد. هدف وی این است که ببیند چه داریم و چه می‌خواهیم بفروشیم، تنها به نظر وکیل اکتفا نکنید بلکه نظر کارشناس رسمی برای ما سند است. شما نمی‌دانید این ملک چه مقدار ارزش دارد شما سالی 20 میلیارد درآمد دارید هزینه را هم بگویید مگر چه مقدار هزینه‌ دارید. اجاره این ملک‌ها را صرف انجمن کنید این ملک خوبی است. در ادامه گفت با فروش ملک مخالف نیست ولی می‌توانید باقیمت بالا ملک را بفروشید این زرنگی انجمن است که ملک را تهاتر کند و یک پولی هم مازاد بگیرید.
افشین نمیرانیان برای پاسخ به پرسش‌های مطرح‌شده به جایگاه رفت، در پاسخ به پرسش فرشید اختری که چرا اجاره نگرفتید، گفت نمی‌توانیم به دادگاه برویم برای تخلیه ملک و هم قرارداد اجاره ببندیم. وی ادامه داد به نظر ما آن‌ها تخلف کردند ولی قاضی نظر ما را رد کرد چون در زمانی بوده که مستاجر می‌توانسته این کار را بکند و اجازه هم داشته است. کاربری مربوط به شهرداری است و حق‌وحقوق با دادگاه است ما جنگیدیم و حدود یک سال است که متوجه شدیم شکست خوردیم و اجاره می‌گیریم. الان ما می‌توانیم اجرت‌المثل بگیریم و با چانه‌زنی پول بیشتری بگیریم. افشین نمیرانیان افزود،برای برداشته‌شدن دیوار و ساختن رستوران در لایحه وکیل اشاره‌ شده است. دیواری می‌دانیم وجود داشته و برداشته شده ولی این کار زمانی بوده که ملک در اختیار انجمن نبوده است. ما باید محل مصرف پول را مشخص کنیم ما بخشی از این پول را که مثلا 10 میلیارد تومان است را برای تکمیل ساختمان کیخسروی خرج می‌کنیم ساختمان آدریان بزرگ را داریم که با همت خیراندیش دارد تکمیل می‌شود و برای گرفتن انشعابات نیاز به بودجه داریم پس 10 تا 12 میلیارد هم اینجا خرج خواهد شد و با بقیه پول  می‌توانیم سرقفلی یا ملک بخریم ولی من اعتقاد دارم این بقیه پول را درجایی دیگر سرمایه کنیم. بازرس گفت ما سال آینده درآمد داریم ولی نگفت چه مقدار هزینه داریم. بیش از 50 درصد از هزینه‌های ما هزینه حقوق‌بگیران است که حداقل درصد آخر سال تعیین می‌شود و الان نمی‌تواند بگوید. سال پیش 57 درصد بود این مبلغ بعد اگر بخواهد این مبلغ یک‌ونیم میلیارد ذره‌ذره بیاید گرهی از کار ما باز نمی‌شود مثلا ماهی 200 میلیون کار زیادی نمی‌شود کرد. ما دیوار آدریان داریم که کج شده اگر خراب کنیم باید عقب‌نشینی کنیم که مقدار زیادی زمین را از دست می‌دهیم پس باید تعمیر کنیم ما دعواهای بزرگی داریم که برای یکی از آن‌ها کلی پول نقشه‌بردار است در مورد حق کسب‌وپیشه دو تن از شرکای این ملک کارشناس باید نظر بدهد. خلاصه آنکه اجماع روی این است، زمین فروخته شود ولی نگرانی روی چگونگی فروش است من نمی‌دانم کسانی که برای تضمین صحبت می‌کنند من فرنشین هیات مدیره هستم و شما به من رای دادید تضمین حرف من است و بدون همراهی شما نمی‌فروشیم شما خودتان در کار فروش کمک کنید ما فراخوان می‌دهیم ما هیچ عجله‌ای برای فروش نداریم اجاره را هم می‌گیریم پولش را هم جای نامربوط خرج نمی‌کنیم. اگر تهاتر کنیم خوب است ولی بهترین انتخاب ما نیست چون با این کار مشکل ساختمان کیخسروی و آدریان حل نمی‌شود.
فرنشین هیات‌رییسه گفت همه حرف‌ها شنیده شد در متن آگهی تصمیم برای تبدیل به احسن آمده ما اینجا یک راه‌حل داریم اگر تبدیل به احسن کنیم باید مبلغ زیادی را مالیات بدهیم و به این پول هم نیاز است با نقطه نظرات گفته‌شده ملک جایگزین شود و با گرفتن مبلغی مشکلات انجمن برطرف شود پیشنهاد هیات‌رییسه و بازرسان و هیات‌مدیره تعیین هیات‌امنا یا اجرایی پنج و یا هفت‌نفره است که با چانه‌زنی ملک را تهاتر کنند و درصدی پول مازاد بگیرند و هموندان این هیات شامل، یک نفر از بازرسان، یک نفر از هیات‌رییسه، سرپرست کمیسیون املاک، دو یا چهار تن از افراد معتمد و خبره و وظیفه این هیات بررسی مستندات پرونده در شهرداری و مذاکره با خریدار است برای تهاتر ملک و دریافت پول البته ما باید دستور نشست که رای‌گیری است را انجام دهیم ولی این پیشنهاد بینابین است.
کامبیز میزانیان پیشنهاد داد یک تنفس دوهفته‌ای اعلام شود و این هیات را پس از دو هفته به رای مردم بگذارید.
سهراب سلامتی گفت این هیات شود و بدون آگهی می‌توان برای دو هفته تنفس گرفت.
افشین نمیرانیان گفت این وقت تلف‌کردن است یا موافق هستید و یا مخالف.
آرمان سپنتا، شهریار جویبان‌پور، کامبیز میزانیان، فرشید اختری، کوروش آذرگشاسبی، سهراب سلامتی و فرانک زنده‌نوش به‌عنوان اعضای این هیات معرفی شدند این هیات با بررسی اسناد و مدارک موافق بودند ولی فرنشین هیات‌رییسه اصرار به گفت‌وگو با خریدار ملک برای تهاتر ملک داشت که این هیات انجام دهد. هیات با این کار مخالفت کرد و سرانجام برای تبدیل به احسن ملک فری‌چهر فریدونیان صندوق رای میانجی شد.
از 177 تنی که در مجمع بودند تنها 163 رای به صندوق انداخته شد که پس از خوانش از این تعداد یک رای باطله، 80 رای موافق و 82 رای مخالف بود که مجمع با تبدیل به احسن ملک مخالفت کرد.
در حاشیه:
در میان رای‌گیری برای هیات هفت‌نفره فروش یکی از اعضای هیات‌مدیره انجمن تهدید به استعفا کرد و سخنرانی بابک شهریاری به علت اینکه مقدمه به درازا کشیده شد با اعتراض باشندگان و هیات‌رییسه قرار گرفت و برخی از باشندگان از اینکه اجازه طرح پرسش به آن‌ها داده نشده بود اعتراض داشتند.
این نشست، ساعت 9:30  آغاز شد و پیش از شروع به هر شخص با ارایه کارت شناسایی انجمن زرتشتیان و نام‌نویسی دوبرگه داده می‌شد یکی زردرنگ که باید روی آن نام افراد منتخب هیات‌رییسه نوشته می‌شد و دیگری برگه‌ی صورتی‌رنگ برای رای‌گیری که روی آن نوشته‌شده بود با تبدیل به احسن ملک فری‌چهر فریدونیان و دو گزینه مخالفم و موافقم. در ساعت 13 این مجمع با خواندن آرا به کار خود پایان داد.

1 8

2 18

3 7

5 6

احترام به سرود میهنی

5 5

6 7

7 5

هیات نظارت از راست: فیروز خسرویانی، خداداد نمیری، مهرداد پوررستمی، سهراب سلامتی (رییس هیات نظارت)، فرهاد کاویانی

8 3

فرهاد کاویانی، نیایش اوستا

9 4

از راست: کورش آذرگشاسبی جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، فرامرز پوررستمی هموند انجمن زرتشتیان تهران

10 5

افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران

11 4

12 3

13 2

14 1

57

58

15 1

16 1

بازرسان انجمن زرتشتیان تهران از راست: فرشاد خورشیدیان، فرانک زنده‌نوش، مهرداد کاویانی

17 1

بابک شهریاری، فرنشین کمیسیون مالی انجمن زرتشتیان تهران

18 1

19 1

پروانه خرمشاهی هموند انجمن زرتشتیان تهران

56

20 2

فرشید اختری

21 2

فرامرز پوررستمی هموند انجمن زرتشتیان تهران

0 2

22 2

آرمان سپنتا

23 1

24 2

وفادار نوشیروان

70

کامبیز میزانیان

26 2

فرانک زنده نوش بازرس انجمن زرتشتیان تهران

27 2

28 2

بهرام پرتوی

29

بهمن دبستانی

68

مهرداد کاویانی بازرس انجمن زرتشتیان تهران

30 1

فرشاد فرهی‌فر، هموند انجمن زرتشتیان تهران

31 2

32 2

33 2

48

34 1

35 1

36 1

38 1

39 1

40 1

42

44

45

71

53

52

47

54

55

فرتور از همایون مهرزاد است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

13 پاسخ

  1. زمینی که پر از اشکال است و عایدی برای انجمن و جامعه ندارد بهترین انتخاب برایش تهاتر بود تا به سرمایه ای درجریان بدل شود،دارایی را به نقدینگی تبدیل نمیکنند به دارایی تبدیل میکنند که عزیزان هم به درستی به ان اشاره کردند. اصرار اعضای انجمن برای تبدیل دارایی به نقدینگی جایی بسی تعجب داشت و نهایتا جوسازی و حتی تهدید به استعفا شوکه کننده بود. تهاتر تبدیل به احسن است،نقدینگی احسن نیست.آن هم تهاتری که از طریق مذاکره ای که از سوی افرادی مستقل از انجمن و کاربلد انجام شود قطعا به نفع جامعه و انجمن خواهد بود.چرا اینقدر براشفته شدند و نخواستند مستقل از طریق افراد ماهر و مستقل انجام شود خیلی تعجب برانگیز و پرابهام و سوال است. اگر عضو انجمن هستید نفع جامعه باید برایتان در ارجحیت باشد،مطمینید چنین است؟؟؟؟ شواهد گواه مطلب دیگری میدهد…

  2. درود همت همگی کم نشود ودست آقای مهرزاد بابت عکسهای گویا و زیبا درد نکنه

  3. تعدادی از اعضای انجمن با تشکیل گروه ۷ نفره که شامل دو عضو از اعضای انجمن،یک بازرس و ۴نفر از باشندگان در مجمع(افراد جامعه) مخالفت کردند،حال سوالی که مطرح میشود این است مگر شما مرتبا افراد را دعوت به حضور در جلسات انجمن نمیکنید و همیشه بیان نمیکنید که مردم به انجمن کمک نمایند؟ پس چرا آنقدر علنی با بررسی این موضوع توسط این گروه مخالفت کردید و تهدید به استعفا نمودید، چه تضاد منافعی وجود داشت که تعدادی از اعضای انجمن آنقدر آزرده خاطر شدند از همکاری مردم؟ با حضور در مجمع اگر شکی در مورد برخی از اعضا بود به یقین کامل تبدیل شد.استعفا چه بسا در این دوره کار شایسته ای باشد و به نفع جامعه

  4. با کمال احترام خدمت یکایک هموندان انجمن ،با توجه به آنکه بعضی از اعضای محترم انجمن خواهان استعفا بودند بنده به عنوان یک همکیش خواهشمندم در اولین فرصت به امر اقدام نمایید .چرا که جای بسی تأسف می‌باشد که منافع شخصی را بر منافع جمع ترجیح دهیم و باید خون گریست برای انجمنی که به گفته یکی از اعضای محترم که بیش از چهل و پنج دقیقه سخنرانی نمودند و نیاز انجمن به این نقدینگی را در راستای هزینه برای تهیه پوشاک سالمندان بیان نمود…وای بر ما که وظایف انجمن را به دست شما عزیزان محول نموده ایم، و بدا به حال شما که در مسند مقام هیات مدیره در راستای مدیریت و بهینه سازی پوشاک سالمندان آموزش کودکان و حقوق کارمندان پای در گل مانده اید .

  5. کسی از اعضاء انجمن با گروه 7 نفره مخالف نبود بلکه حتی از اینکه این گروه شیوه های مختلف را برای حداکثر منافع (مانند تهاتر و …) جامعه بکار بکیرند هم استفبال کردیم اما بعضی ها دچار توهم شدند که ابن گروه قرار است نظر کارشناسی در مورد فروش یا عدم فروش بدهد چنین تصوری عملا توهین به هیئت مدیره انجمن محسوب میشد . مطمئنن نظر 21نفر اعضاء انجمن که بر اساس حدود 1000 رای نماینده جامعه هستند بر نظر 7 نفر که حتی رای همه 180 نفر حاظر در مجمع را نداشتند ارجهیت دارد لذا این هیئت شایستگی ورود به موضوع اساسی فروش یا عدم فروش را نداشت بلکه فقط میتوانست در مورد چکونگی فروش ( یعنی تهاتر ، قیمت ، روش پرداخت و از این قبیل ) مداخله کند . مطمئن باشید که اگر این هیئت چنین مجوز غیر قانونی میگرفت ( غیر قانونی چونکه خارج از موضوع تشکیل جلسه بود ) من به احترام 700 نفری که بهم رای داده بودند تا مدافع حقوق آنان باشم بی درنک استعفا میدادم تا چنین ننگی را بر پیشانی خودم ثبت نکنم . بابک شهریاری

    1. درود و سپاس ازبابک جان شهریاری گرامی من خوشحال شدم که رای به نفروختن داده شد و نیک میدانم که اگر فروش میرفت برای فرزندانمان چیزی نمانده بود . برایم قابل فهم نبوده و نیست که چرا میخواهیم چیزی را فدای چیز دیگری بکنیم ، زمین را بفروشیم که بتوانیم با دست و دل باز بیشتر به پروژه های نیمه تمام برسیم و بقیه اش هم بخشش کنیم ! ایا شماها که با حدود هزار رای همکیش ، نماینده و وکیل در انجمن شده اید چه جور اندیشیده اید که اصلن صبحت فروش زمین میکنید . بله اگر در کجا شریک دارید بهتر است که به همان مقدار جایگزین بدون شریک کنید . ایا فکر نمیکنید این گونه تصمیمات باعث دوری همکیشان از انجمن و کمک نکردن به انجمن میشود ؟ بگذریم ….
      ناگفته نماند که ما قدردان زحماتت در نجات درختان قصر فیروزه و … هستیم و انرا ستایش میکنیم . برایت بهترین ها را ارزو دارم

    2. به نظرم الان استعفا بدید دچار ننگ نمی‌شید ولی و بعداً با عواقبی که پیش اومده قطعا لکه ننگی رو به دامان خواهید کشید ..و اون هفتصد نفر هم شما رو بیشتر دوست دارند و دلیل استعفای شما رو موجه میدونند.در مورد هیات هفت نفره که دو نفر اعضای انجمن و بازرس انجمن و افراد خبره و کاردان که مجمع قبولشون داشت و قرار بود دوهفته دیگه نتایج رو اعلام کنند و تصمیم رو به عموم واگذار کنند بسیار عالی بود .ولی برآشفتگی بعضی از اعضای انجمن نسبت به هیات هفت نفره گواه بر عدم شفافیت و صداقت نسبت به فروش ملک مزبور بود

    3. با درود
      بابک شهریاری عزیز از اینکه قبول نموده و در این جامعه مشغول به فعالیت میباشیدهمت میخواد و کار هر کسی نیست.
      اما اما اینکه با تکیه بر تعداد رای و خود را نماینده مردم دانستن و هر کاری دلتون بخواد بکنید به عنوان نماینده مردم و هموند انجمن کار رو بجایی میکشونید که گرامی انجمن زرتشتیان تهران فاقد پشتوانه مردمی میشه .با عرض پوزش البته شما با همین افکار پس اندازهای بلند مدت انجمن رو بدون شفافیت خالی نمودید.در دوران شما گرامیان مهد پرورش به بهانه ساخت ساختمان کناری تخلیه و هم اکنون در اختیار کارگران ساختمان بغلی قرار داده اید.درمانگاه و کتابخانه یگانگی به تعطیلی کشانده میشود..در چند تا از کامنتها خوندم و سوال برای خودم ساختمان کیخسروی چرا این همه مدت زمان برد؟چرا ساختمان در اختیار بیمارستان فیروزگر را سخنگوی گرامی میفرمایند زورمان بهش نمیرسد.اقای شهریاری گرانقدر من با عینک بد بینی نگاه کردم شما با قلم زیبایتان در همین تارنما از نکات مثبت و کارهایی که به چشم ما نمیاد بفرماییدخوشحال میشیم.راستی شما اگه نماینده 1000نفر هستید به این 180نفر چکار دارید برگزاری مجمع واسه چیه از این 180نفر هم که 21تن اعضای محترم انجمن هستن که البته جزءهمون80رای موافق بودید یعنی در اصل 60تن در این مجمع رای مثبت دادند.

  6. چرا انجمن در یک مجمع فوق العاده که از نامش معلوم هست برای بررسی دوفوریتی تشکیل میشود طرح خام و پر از ابهامات به مجمع می اورد. واقعا وزنه مجمع آنچنان که تصور میشد به سمت عدم تایید سنگین نبود نیمی از مجمع به تایید فروش رای دادند و با 2 رای اجرای طرح بازدارنده شد. آن تعدادی که رای ندادند یا ممتنع بودند شاید سمت و سوی تایید باشند ولی تصمیم به دودلی گرفتند. حال اگر بر این باور هستید در پنج سال آینده پشیمان این روز می شوید با دو رای از تصمیم عقب نکشید

  7. آقای شهریاری حرفهای متناقض می زنید می گویید اگر این هیئت چنین مجوز غیر قانونی میگرفت ( غیر قانونی چونکه خارج از موضوع تشکیل جلسه بود ) . خوب اگر هیئت موضوع تشکیل جلسه نبود آن هیئت پنج نفره راستی آزمای بیلان مالی هم در دستور جلسه مجمع مهر ماه نبود ولی از مجمع مجوز گرفت و قانونی هم قلمداد شدند.
    و میگویید به احترام 700 نفری که به شما رای داده بودند تا مدافع حقوق آنان باشید استعفا میدادید.
    کمی تامل کنید اتفاقا اگر به راستی پایبند رای 700 نفر هستید و خود را مسوول دفاع از حقوق آنان میدانید باید تا آخرین لحظه میدان دار باشید استعفای شما تغییری ایجاد نمیکند عضو علی البدل وارد هیات مدیره میشود و دو سال باقی مانده را می پیماید و شما هستید که پشت به 700 رای کردید که به شما اعتماد کردند. به احتمال زیاد تعدادی از این حاضران در مجمع بخشی از همان 700 نفری هستند که با رای آنان به مسند هیات مدیره رسیدید. دارندگان همان کارتهای انجمن تهران که در بدو ورود سختگیرانه حضار را شناسایی کردند

  8. چرا وام نمیگیرید. اینهمه دوستان امور مالی و بانکی در اطرافتان دارید از چند بانک وام بگیرید
    فروش ملک و تبدیل دارایی به سرمایه برای رتق و فتق امور کمی دور از تدبیر است.
    امروزه هر جامعه ای حتا کوچکترین واحد جامعه یعنی خانواده برای خودشان صندوق تامین مالی دارند و حتا با شراکت خانوادگی به یکدیگر وام قرض الحسنه میدهند در شرایط کنونی توقع میرود انجمن وام اشتغال یا ازدواج و یا خرید مسکن به اعضا بدهد ولی دنیای وارونه ای شده

    1. جناب آشنا خیلی سعی میکنم پاسخ شما را ندهم اما به واسطه اینکه ممکن است این سوال برای دیگران نیز پيش آمده باشد برای آن دیگران مینویسم ، اساسنامه انجمن اجازه دریافت وام را نمیدهد. البته مطمئن هستم که شما قانع نشدید و نمیشوید و نخواهید شد ای کاش از پشت کی برد لحظه ای بلند میشدی و می آمدی به میدان عمل تا حداقل کمی اطلاعاتت افزون میشد و پیشنهادات نادرست را مطرح نمیکردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12