گزارش تصویری

دیدار شهردار ناحیه پنج تهرانپارس با هیات‌امنای موقوفه گیو

مجید عرب، شهردار ناحیه پنج منطقه چهار تهران، از مجتمع رستم باغ دیدن کرد.

بنا بر گزارش امرداد، شیدا پوربهمردیان، کارمند موقوفه گیو درباره این دیدار گفت مجید عرب، شهردار ناحیه پنج منطقه چهار افزون بر دیداری که روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳  با هیات‌امنای موقوفه گیو داشت، درباره‌ی مشکلات مجتمع رستم باغ نیز گفت‌وگو کرد.

مجتمع بزرگ فرهنگی، اجتماعی و مسکونی رستم‌باغ در تهرانپارس دربردارنده‌ی آدریان (معبد)، کتابخانه، تالار گردهمایی برای برگزاری آیین‌های دینی و بیش از 90 دستگاه ساختمان برای بهره‌برداری خانواده‌های زرتشتی یکی از دوراندیشی‌ها و دهش‌های نیک‌اندیشانه‌ی به یادگار مانده از ارباب رستم گیو است. باغی که در میان مردم تهرانپارس به «رستم باغ» شناخته می‌شود، 65 سال پیش به کوشش  ارباب رستم گیو از زرتشتیان دیندار و نیکوکار ساخته و وقف شده است. ارباب رستم گیو را به سخت کوشی، نیکوکاری و نیک‌اندیشی می‌شناسند و از او به نیکی یاد می‌کنند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

4 پاسخ

  1. من عاشق نیاکان خود و پادشاه کوروش کبیر هستم
    نژاد آریایی بالاترین نژاد از نظر صلح و دوستی است
    زنده باد زرتشت بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *