لوگو امرداد

دفتر هفته‌نامه‌ «امرداد» تنها 25 اسفندماه باز است

logo1دفتر هفته‌نامه‌ی خبری فرهنگی امرداد برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تا پایان سال فقط روز یکشنبه 25 اسفندماه باز است.
به آگاهی خوانندگان و دوستداران گرامی امرداد می‌رساند، درراستای پیشگیری از همه‌گیری بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی ایمنی، دفتر هفته‌نامه‌ی امرداد تا پایان سال 1398 خورشیدی تنها روز یکشنبه 25 اسفندماه باز است و دیگر روزها پذیرای مراجعه‌کنندگان نیست. در این مدت، همکاران امرداد با انجام دورکاری به خویشکاری (:وظیفه) خبری خود ادامه می‌دهند.
دوستداران می‌توانند کالاهای مورد نیاز را از درگاه فروشگاه اینترنی امرداد خریداری کنند، روز یکشنبه 25 اسفندماه کالاهای خریداری شده به نشانی آنان فرستاده می‌شود. در صورت نیاز به دیدار حضوری، دفتر امرداد یکشنبه 25 اسفندماه از ساعت 9 تا 16 پاسخگوی مراجعه‌کنندگان گرامی است. شماره‌های تماس با امرداد 31 و 88325330 برای هماهنگی در اختیار شما بزرگواران است.

دفتر هفته‌نامه‌ی امرداد، در سال 1399 خورشیدی از شنبه 17 فروردین‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با وضعیت کنونی، هر چند که کار امرداد محدود می شود اما بسیار تصمیم درستی است. امیدوارم که همکاران امرداد با دورکاری بتوانند تا حدودی مطالب را به روز کنند. در هر صورت چشم به راه گذر از دوره این ویروس هستیم اما تا ان زمان لازم است که صبر کنیم و مراقب باشیم. به سایت امرداد سر می زنیم و مطالب قدیمی تر را بازبینی می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30