لوگو امرداد

پیام شادباش انجمن زرتشتیان تهران به مناسبت زادروز اشوزرتشت اسپنتمان

6farvardinانجمن زرتشتیان تهران زادروز اشوزرتشت اسپنتمان، نخستین پیا‌م‌آور راستی، شادباش گفت.
متن پیام شادباش انجمن زرتشتیان تهران به مناسبت ششم فروردین ماه، زادروز اشوزرتشت اسپنتمان، در ادامه آمده است:
ششم فروردین ماه، زادروز اشوزرتشت اسپنتمان، نخستین پیا‌م‌آور راستی و آموزگار مهر و دوستی بر تمام ایرانیان به ویژه هم‌کیشان گرامی فرخنده باد. زایش و به پیامبری رسیدن بزرگ‌مردی را گرامی می‌داریم که پیروی از آموزه‌های او برای همازوری و مهرورزی، تنها راه رسیدن به آینده‌ای روشن و با سعادت است. مهر ایران پاینده باد.

انجمن زرتشتیان تهران

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. درود اهورامزدا برشما
    سال روز به دنیا آمدن اشوزرتشت پیامبر وپیام آور نیکی، راستی، صلح و نوع دوستی بر پیروان آن پیامبر راستین و ایرانیان وپویندگان راه او خجسته باد. آرزوی سلامتی وشادکامی برای هموندان زرتشتی در ایران وهندودنیادارم.
    ارادتمند: رزاق هاشم زاده یک نیک اندیش مسلمان

  2. سلام ودوود بر فرنشین وهمیتران تارنمای امرداد
    موص.ع : نظرخواهی و
    این بنده نیک پندار بر آنم تا یک سازمان مردم نهاد (سمن) به نام (زامک) مخفف زرتشتی، اسلام ، مسیحی وکلیمی(یهودیان ایران) با هدف (اتحاد، احترام، حمایت وتلاش برای صلح ) بنیات گذارم.
    علت: مشاهده برخی سایبها در بلگرام وفضای مجازی، به باورهای ادیان مومذاهب حمله وبی احترامی . زیر سوال برده فکدیگر دارتد(از سوی برخی هموطتان با مذاهب مختلف) وسعی در ازمیان برداشتن این فروزه های زشت)
    شالوده ومحور اصلی همه ادیان بر اساس انسانیت واخلاق قرار گرفته است. با زتدگی مسالمت آمیز می توانیم جهانی بهتر داشته باشیم. شما اولین مخاطب این پیشتهاد هستیدو لطفا مراقب سلامتی خود واطرافیان باشید .
    ارادتمند رزاق هاشمزاده واعظ اندریان (مسلمل تیک اندیش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06