لوگو امرداد

پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به خانواده قهرمان مهیار فرزانه

555555577777مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی درگذشت ناگوار مهیار فرزانه، رکاب‌زن ملی‌پوش را به خانواده‌ی روانشاد آرامش‌باد گفت.  

زنده‌یاد مهیار فرزانه، نوجوان زرتشتی، از استعدا‌های برتر فدراسیون دوچرخه‌سواری به دنبال آرزوهای خود، برای بالا بردن پرچم ایران سخت می‌کوشید. بی‌احتیاطی یک راننده حادثه‌ی تصادف را رقم زد. مهیار هنگام تمرین دچار سانحه شد و در پی مرگ مغزی درگذشت. مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیام آرامش‌باد خود آورده است، حادثه‌ی تأسف‌باری که دل همه‌‌ی ما را به درد آورد …:

«خانواده محترم و معزز مرحوم مهیار فرزانه
حادثه‌ی تأسف‌باری که دل همه ما را به درد آورد برای خانواده محترم شما غم مضاعفی داشت چراکه باعث از دست دادن پسرجوانتان گردید. این مصیبت تأثر برانگیز و دردآور را تسلیت عرض می نمایم.
اما اکنون که اعضای مرحوم مهیار فرزانه، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد و قطعا قهرمانی مهیار جان نیز ابدی شده است.
تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحوم توسط شما، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات این بزرگ مرد در وجود افراد دیگر خواهد بود و قطعا نام مهیار فرزانه در ورزش یزد ماندگار خواهد شد.
ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم».

مهیار فرزانه، ملی‌پوش نوجوان، همیشه آماده‌ی قهرمانی بود و برای حفظ آمادگی جسمانی ساعت‌ها به تمرین‌های خود ادامه می‌داد. بامداد آدینه پنجم اردیبهشت‌ماه 1399 خورشیدی، هنگام تمرین در جاده‌ی تفت-یزد دچار سانحه تصادف شد و در پی مرگ مغزی درگذشت. خانواده‌ی مهیار فرزانه در شرایط مرگ مغزی فرزند عزیزشان با انجام کاری انسان‌دوستانه اعضای حیات‌بخش بدن وی را برای پیوند به سه بیمار نیازمند دریافت عضو، اهدا کردند و زندگی دوباره به بیماران و امید را به خانواده‌ی آنان بخشیدند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09