لوگو امرداد
باشگاه ورزشی اردشیر همتی کرمان برگزار می‌کند

پیکارهای آنلاین دارت زرتشتیان یادواره‌ زنده‌یاد مهیار فرزانه

نخستین دوره پیکارهای آنلاین دارت زرتشتیان ایران یادواره‌ زنده‌یاد مهیار فرزانه، نوجوان ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران به کوشش باشگاه ورزشی اردشیر همتی کرمان برگزار می‌شود.
باشگاه ورزشی اردشیر همتی کرمان در آگاهی‌رسانی از برگزاری نخستین دوره پیکارهای آنلاین دارت زرتشتیان ایران به یاد قهرمان ملی‌پوش دوچرخه‌سواری، زنده‌یاد مهیار فرزانه خبر داده است.
پیکارهای دارت یادواره‌ی زنده‌یاد مهیار فرزانه 10 خوردادماه 1399 خورشیدی آنلاین (تصویری) برگزار می‌شود. زرتشتیان دوستدار شرکت در این دوره از پیکارهای آنلاین دارت از 25 اردیبهشت‌ماه تا پنجم خوردادماه می‌توانند در اینستاگرام به نشانی Zarathustra-dart.ir، واتس اپ امید شهریاری به شماره 09215973578 و یا تارنمای باشگاه همتی به نشانی www.hemati-dart.ir نام‌نویسی کنند. در صورت پیش‌آمد هرگونه مشکلی در نام‌نویسی اینستاگرام، می‌توانید با بابک نیک‌دین به شماره‌ی 09305168747 در میان بگذارید.
نکته‌های بایسته‌ برای شرکت در پیکارهای دارت آنلاین:
– شرکت‌کنندگان بایستی شماره تماس واتس آپ داشته باشند.
– زرتشتیان خارج از کشور نیز می‌توانند در این دوره از پیکارهای آنلاین دارت نام‌نویسی کنند. (محل سکونت پیش از مهاجرت باید اعلام شود).
– شرکت‌کنندگان بایستی کارت شناسایی ویژه‌ی زرتشتیان دارای اعتبار داشته باشند. (در صورت نداشتن کارت، ارائه کارت شناسایی پدر و مادر بایسته است)
– زادگان یکم فروردین‌ماه 1388 و پیش از آن می‌توانند در این دوره از پیکارهای دارت آنلاین نام‎‌نویسی کنند.
– این پیکارها تصویری و مختلط برگزار می‌شود.
– به نفرات برتر اول، دوم و سوم هدایای نفیس پیش‌کش می‌شود.
– به ده تن از شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایای ارزنده پیش‌کش خواهد شد.

متن آگاهی‌رسانی باشگاه ورزشی اردشیر همتی کرمان درباره‌‎ی برگزاری پیکارهای آنلاین دارت یادواره‌ی زنده‌یاد مهیار فرزانه را در ادامه می‌خوانید:
«به روان پاک همه درگذشتگان نیک جهان درود باد متاسفانه در چند روزگذشته یکی دیگر از افتخارات ورزشی جامعه زرتشتی از بین ما رفت آقای مهیار فرزانه جوان قهرمان و ملی‌پوش دوچرخه سوار زرتشتی در حال تمرین و در اثر حادثه ای دلخراش جان خود را در راه آرمانش که قهرمانی در مراحل بعدی بود از دست داد ولی پس ‌از مرگ هم راه قهرمانی را پیشه کرد و با اهدای اعضای بدنش جان سه نفر از هموطنان خود را نجات داد. روانش شاد و در آرامش کامل.
ضمن آرزوی آرامش باد برای خانواده و دوستان عزیزش، برآن شدیم که مسابقات دارت را به صورت آنلاین به‌یاد مهیار عزیز بین زرتشتیان ایرانی داخل و خارج کشور برگزار کنیم پوستر مربوطه و نحوه برگزاری در پایان همین اطلاعیه پیوست می‌باشد خواهشمند است همچون گذشته ما را در برگزاری این رقابت در زمینه‌های زیر یاری نمایید.
1_ با توجه به اینکه تعداد بیشتر بازیکن شرکت‌کننده باعث بالا رفتن سطح مسابقه می‌شود، خواهشمند است پوستر مربوطه را در گروه ها دوستان و آشنایان و… به اشتراک گذارید.
2_ در صورتی که صفحه دارت دارید آنرا با کسانی که ندارند به اشتراک بگذارید در این زمینه به اطلاع می‌رساند که با توجه به آماده شدن سالن دارت باشگاه کسانیکه صفحه ندارند می‌توانند از سالن دارت باشگاه استفاده نمایند.
در خاتمه از استاد سلیمانی، داور و مربی درجه یک دارت به عنوان مسوول مسابقات آقای امید شهریاری هم آهنگ کننده و برنامه ریز این مسابقات و آقای نریمان گشتاسبیان طراح پوستر مسابقات و آقایان دکتر مهربد وخشوری و پوریا نوشادی و بابک نیکدین بعنوان هیات برگزاری مسابقات کمال تشکر را داريم».

photo 2020

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30