لوگو امرداد

تجهیز کلاس‌های دبستان گیو به کمدهای دانش‌‌آموزی

کلاس‌های دبستان دخترانه‌ی گیو با همیاری نیک‌اندیشان زرتشتی به کمدهای دیواری دانش‌آموزی تجهیز شد.
به گزارش برگرفته از تارنمای دبستان گیو، با همیاری دهشمند دکتر فرزاد جمشیدی فرزند دکتر خدامراد جمشیدی و پروین اخترخاوری ساخت کمدهای کلاسی دبستان گیو با نظارت و پشتیبانی خانواده‌ی آن نیک‌اندیش و تلاش و همفکری مهندس شاهرخ دهموبدی و همچنین رهنمودهای کادر آموزشی دبستان، از اسفندماه 1398 خورشیدی آغاز و در پایان اردیبهشت‌ماه 1399 آماده‌ی بهره‌برداری شد. هزینه‌ی ساخت و نصب کمدهای کلاسی برای شش پایه،با توجه به شرایط فیزیکی و تعداد پیش‌بینی شده‌ی دانش‌آموزان هر کلاس مبلغ 000/ 000/ 432 ریال بوده است.
هدف از ساخت کمدهای کلاسی را می‌توان بدین‌گونه برشمرد:
– ایجاد فضای مناسب برای وسایل دانش آموزان (پوشه‌های کار، جعبه‌های ریاضی، دست‌سازه‌ها،……)
– ایجاد فضای مناسب برای وسایل آموزشی مورد استفاده همکاران
– سبک کردن کیف دانش‌آموزان و جلوگیری از حمل‌ونقل وسایل غیرضروری با هدف ایجاد شرایط مناسب جسمی و جلوگیری از صدمات احتمالی وارد بر ستون‌فقرات بچه‌ها
– زیباسازی فضای داخل کلاس با استفاده از رنگ‌های زنده و شاد
مدیریت دبستان گیو با همکاری انجمن اولیا و مربیان و دهش نیک‌اندیشان از سال 96 را در برخی از فضاهای این آموزشگاه به انجام رسانیدند. برچیدن دیوارهای میانی داخل کلاس‌ها برای افزایش فضای آموزشی از این دسته کارها بوده است. استفاده از فضای انتهای کلاس برای انجام فعالیت‌های پژوهشی درون کلاسی و ساخت کمدهای کلاسی برای هر یک از دانش‌آموزان را می‌توان از اهداف این بهسازی نام برد.
مدیریت و انجمن اولیا و مربیان دبستان گیو از دهشمندان نیکوکاری که در ایجاد فضای مناسب آموزشی و پرورشی برای آینده‌سازان این مرزوبوم کوشیدند و ادامه‌دهنده‌ی راه نیک‌اندیشان و بنیانگذاران این دبستان هستند، سپاسگزاری می‌کنند.

1 20

2 18

3 14

4 10

5 9

6 6

 

فرتورها برگرفته از تارنمای دبستان گیو است .

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30