لوگو امرداد

وبینار واکاوی پدیده مرگ و سوگواری کودکان در اینستاگرام آوند

WhatsApp Image 2021 01 19 at 08.41.16وبینار واکاوی «پدیده مرگ و مدل سوگواری کودکان» 30 دی‌ماه در اینستاگرام موسسه آوند برخط (:لایو) برگزار می‌شود.

پدیده مرگ‌ هنوز برای انسان‌ها ناشناخته است و از سویی چون کودکان تفکر انتزاعی ندارند، اگر این معقوله که بوی رنج و غم نیز می‌دهد مناسب درک او باز نشود، می‌تواند در نوع نگاه او به زندگی و حتا سرنوشتش، تاثیر بگذارد. به‌ویژه این روزها که این واژه زیاد شنیده و دیده می‌شود.

در گفت‌وگوی زنده‌ی اینستاگرامی، گهرنازبانو پشوتنی، کارشناس و مشاور آموزش خانواده، بنیانگذار و مدیر موسسه آوند همراه با معرفی چند کتاب، از روش‌های پرداختن به این پدیده‌ی طبیعی برای کودکان می‌گوید و به پرسش‌های شما پاسخ داده خواهد شد.

بهتر است واقعیت را ببینیم و بشنویم و به میزان درک خود بپذیریم، حتا برای کودکان. برای پیگیری این وبینار آموزشی می‌توانید پخش زنده‌ی گفت‌وگو را سه‌شنبه 30 دی‌ماه 1399 خورشیدی ساعت 21 از رویه‌ی اینستاگرام موسسه آوند instagram.com/avandorg تماشا کنید.

تارنمای رسمی موسسه آوند به نشانی www.aavand.org و شناسه t.me/aavandorg در فضای شبکه اجتماعی راه‌های ارتباطی با موسسه آوند است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30