لوگو امرداد

وبینار کودک شاد از نگاه روانشناسی در اینستاگرام آوند

WhatsApp Image 2021 03 30 at 16.39.01وبینار واکاوی «چگونه از نگاه عصب و روانشناسی کودکانی شاد داشته باشیم» 10 فروردین‌ماه در اینستاگرام موسسه آوند برخط (:لایو) برگزار می‌شود.

داشتن حال خوب و حس امید و شادی حتا در لحظات سخت ، آموختنی و ایجاد شدنی است. کودکان به گونه‌ای ذاتی شاد هستند، اما این روزها آمار کودکان افسرده در حال گسترش است . خانواده‌ها و کسانی که مسوول نگهداری کودک هستند، می‌بایست یاد بگیرند چگونه دلنگرانی و آشفتگی‌های ناشی از زندگی بزرگسالی را به کودکان منتقل نکنند. چگونه کودک را با واقعیت‌ها آشنا کرنند، اما او را پریشان و دلواپس نسازند. چگونه بدون استرس، از خطرات زندگی به او آگاهی دهند، اما توانایی ریسک‌پذیری را از او نگیرند. چگونه به کودک یاری دهند که انتخاب‌های مناسبی داشته باشد تا شادی‌اش را خود بیافریند .

گفت‌وگوی برخط (لایو) گوهرنازبانو پشوتنی، کارشناس و مشاور آموزش خانواده و دکتر حق‌شناس، دکتری علوم اعصاب به موارد یاد شده می‌پردازد. دوستداران که به هر شیوه با کودک سروکار دارند، برای پیگیری این وبینار آموزشی می‌توانند گفت‌وگو را سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه 1400 خورشیدی ساعت 21 برخط (:لایو) از رویه‌ی اینستاگرام موسسه آوند avandorg@ تماشا کنند.
تارنمای رسمی موسسه آوند به نشانی www.aavand.org و شناسه t.me/aavandorg در فضای شبکه اجتماعی راه‌های ارتباطی با موسسه آوند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06