لوگو امرداد

رادمان خورشیدیان میزبان وبینار آینده‌پژوهی

WhatsApp Image 2021 04 06 at 08.52.55وبینار آینده‌پژوهی با موضوع «نگاهی به زمان و آینده» از منظر اخترشناسی و آینده‌پژوهی به میزبانی رادمان خورشیدیان، آینده‌پژوه زرتشتی، در رویه‌ی اینستاگرام گیتی ‌نو برگزار می‌شود.

رادمان خورشیدیان، آینده‌پژوه، دانش‌آموخته‌ی آینده‌‌پژوهی اجتماعی از دانشکده‌ی جامعه‌شناسی دانشگاه ترنتو-ایتالیا و هموند هیات بنیان‌گذار انجمن آینده پژوهان ایتالیا، در دومین نشست آینده‌پژوهی گیتی نو، میزبان احسان خازنی، پژوهشگر نجوم ایرانی است. در این برنامه از دیدگاه (:منظر) اخترشناسی و آینده‌پژوهی، به گفت‌وگو پیرامون «زمان و آینده» می‌پردازند.
احسان خازنی پژوهشگر نجوم ایرانی، به مدت ۱۵سال سبک‌های گوناگون ستاره‌شناسی را فراگرفت. از سال ۱۳۹۳ در دیگر کشورها از جمله هند، ترکیه، صربستان، آفریقای جنوبی و آمریکا در مدارس، کارگاه‌های آموزشی (:ورکشاپ) و همایش‌ها به ارائه نجوم ایرانی پرداخت. احسان از سال ۱۳۹۵ تاکنون به گونه‌ای ویژه به بازشناسی نجوم در فرهنگ و تاریخ ایران می‌پردازد. او نماینده‌ی جامعه بین‌المللی تحقیقات نجومی ISAR است و به طور پیوسته در خبرنامه‌های (:ژورنال) نجومی می‌نویسد. از نگاه او نجوم و فرهنگ ایران گنجی است که از آن بهره کمی برده‌ایم. زمان آن رسیده است که در آغاز خودمان آن را بشناسیم و سپس به جامعه جهانی بشناسانیم. احسان طراح نرم ا‌فزار نجومی تشتر در ایران و Bindu Astrology Software برای کاربران خارج از ایران است.

با وبینار آینده‌پژوهی، چهارشنبه 18 فروردین‌ماه 1400 خورشیدی ساعت 18 در رویه‌ی اینستاگرامی گیتی نو به نشانی giti.now@ همرا شوید.

گیتی‌نو، اتاق فکری است متشکل از آینده‌پژوهان و متخصصان صنایع مختلف، که بر روی راه‌کارهایی برای کشف روندهای آینده و عوامل تغییر، کار و پژوهش می‌کنند. گیتی نو، اتاق‌فکر آینده‌پژوهی، هم‌آفرینی آینده در اکنون است. تارنما به نشانی www.gitinow.com و شماره تماس 09392247404 راه‌های پیوند با گیتی نو هستند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06