لوگو امرداد
در نخستین سالگرد درگذشت جوان زرتشتی

یاری دوستداران شادروان ماهیار روانی به پژوهش و درمان بیماری

0خانواده و دوستداران انوشه‌روان ماهیار روانی به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت این جوان زرتشتی به بخش پژوهش بیماری‌های گوارشی بیمارستانی در تورنتو کانادا یاری رساندند.

بنابر این گزارش مبلغ 50000 دلار کانادا از سوی خانواده و دوستداران شادروان ماهیار روانی به بیمارستان Mount Sinai در تورنتو پیشکش شده و تابلویی در اشکوب (:طبقه) ۱۴ این بیمارستان به نام انوشه‌روان ماهیار روانی کار گذاشته شد. فرناز اردشیری، پرویز و رائیکا روانی مادر، پدر و خواهر شادروان ماهیار اردشیری آرمان خود از این دهش را امید برای اینکه خانواده‌ی دیگری اندوه آنان را تجربه نکند، گفته‌اند.
ماهیار روانی فرزند دکتر فرناز اردشیری و مهندس پرویز روانی، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس چهارم و پنجم، آدینه 24 امردادماه 1399 در پی بیماری گوارشی در سن 26 سالگی جان به جان‌آفرین سپرد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کسب‌وکار از دانشگاه (Business) و کارآفرینی وسترن کانادا بود.

«امرداد» از درگاه اهورامزدا، شادی روان و گروسمان‌نشینی برای ماهیار و تندرستی و دیرزیوی برای بازماندگان به‌ویژه مهندس پرویز روانی، دکتر فرناز اردشیری و رائیکا روانی، خواهان است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. سرکار خانم دکتر فرناز اردشیری، جناب مهندس پرویز روانی گرامی، سالگرد پرکشیدن و آسمانی شدن ماهیار عزیز را به شما و خانواده گرامی آرامش باد می‌گویم.
    خداوند به شما عزیزان صبر و شکیبایی عطا فرماید.

  2. با درود خدمت مهربانو فرناز اردشیری مهندس پرویز روانی گرامی
    سالروز درگذشت فرزند گرامی رو تسلیت میگوییم.
    روانش شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09