لوگو امرداد

گزارش یاری‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران در روزهای کرونا

14 4 1انجمن زرتشتیان تهران با انتشار گزارش عملکرد حمایتی روزهای کرونا، از تهیه 5 دستگاه اکسیژن‌ساز برای یاری‌رسانی به همکیشان درگیر با بیماری خبر داد.

انجمن زرتشتیان تهران، در شرایط بحرانی کنونی و افزایش نیاز حیاتی به تامین اکسیژن به تازگی اقدام به خرید ۵ دستگاه اکسیژن‌ساز به‌همراه تجهیزات ‌کامل ‌کرده است و با توجه به اولویت و ضرورتِ نیاز، در اختیار همکیشان قرار می‌دهد. از آغاز همه‌گیری بیماری نوپدید کرونا انجمن زرتشتیان تهران و انجمن خیریه درمانی زرتشتیان در یک کار گروهی کوشیده یاری‌رسان همکیشان در این روزهای کرونایی باشد. در این راه متخصصان و پزشکان جامعه همراه بودند و نیک‌اندیشانی از داخل کشور و یا برون‌مرز با پشتیبانی مالی و از راه‌های گوناگون یاری رساندند.

انجمن زرتشتیان تهران در گزارشی عملکرد یاری‌رسانی به همکیشان درگیر با کرونا را به آگاهی رسانده است. در این گزارش می‌خوانیم:

«برای تمام همکیشان مبتلا به بیماری فراگیر کرونا، آرزوی بهبود و سلامت داریم. بی‌شک در این شرایط بسیار خاص و بحرانی و با توجه به افزایش سرعت انتشار و فراگیری این ویروس، تنها همت و اراده عمومی است ‌‌که می‌تواند آمار افزایشی ابتلا و درگذشت همکیشان را کنترل‌کند و کاهش دهد.
گروهی متشکل از «انجمن زرتشتیان تهران» و «انجمن خیریه درمانی زرتشتیان»، از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در زمستان سال ۱۳۹۸ خورشیدی، به یاری همکیشان‌ گرامی شتافت و این رسالت را تاکنون و در هر شرایطی، بهویژه در پیک پنجم این بیماری، به طور موثر، مستمر و شبانه‌روزی ادامه داده است. برخی از فعالیت‌های این‌گروه شامل، ارایه مشاوره‌های پزشکی و روانپزشکی مرتبط، هماهنگی با پزشکان و مراکز درمانی، یاری‌رسانی و راهنمایی برای تهیه و تامین دارو و … می‌شود. در این مدت، همواره از تجربیات متخصصان و پزشکان جامعه بهره برده شده است‌ که صمیمانه از ایشان سپاسداری می‌شود.
همچنین از اعتماد و حمایت‌های مالی همکیشان خیراندیش داخل و خارج از کشور قدرانی می‌شود. در این مدت حدود یک‌سال و نیم، این‌ کمک‌های مالی، حسب نیاز و ضرورت، برای تامین دارو یا کمک هزینه درمان و یا در قالب مددرسانی به خانواده بیماران درگیر، هزینه شده است. همچنین به آگاهی می‌رساند انجمن زرتشتیان تهران، با توجه به افزایش نیاز حیاتی به تامین اکسیژن در شرایط بحرانی فعلی، اخیرا اقدام به خرید ۵ دستگاه اکسیژن‌ساز به‌همراه تجهیزات ‌کامل ‌کرده است و با توجه به اولویت و ضرورتِ نیاز، در اختیار همکیشان قرار خواهد گرفت.
امید است‌ که با رعایت‌کامل اصول بهداشتی و توصیه‌های پزشکی و درمانی، نرخ ابتلا و درگذشت، به سرعت کاهش یابد. ایدون باد‌».

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. باتشکر از زحمات این عزیزان ، ولی ای کاش با توجه به اینکه شرکت های خصوصی نیز مجوز ورود واکسن را گرفته اند آقای نماینده لطف کنند زحمت بکشند رایزنی کنند از کشور هند برای همکیشان ( که فکر نکنم تعدادشان با توجه به اینکه گروه های سن بالا واکسن را دریافت کرده اند ) به 10 تا 15 هزار برسد و مطمنا هزینه واکس را نیز خود همکیشان تقبل مینمایند

  2. حال که آقای نماینده زجمت رایزنی را می کشند پیشنهاد میدم واکسن فایزر آلمانی را مذاکره کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09