لوگو امرداد

آذین آزادبخش پذیرفته‌شده در آزمون دبیرستان نمونه‌دولتی

WhatsApp Image 2021 08 23 at 10.58.572آذین آزادبخش، دانش‌آموز زرتشتی در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی دوم نمونه دولتی پذیرفته شد.

با اعلان نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پایه‌ی نهم به دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی شهر تهران، آذین آزادبخش توانست با کسب موفقیت در دبیرستان نمونه‌دولتی حضرت زهرا (س)، رشته‌ی تحصیلی ریاضی فیزیک پذیرفته شود.

آذین، فرزند نادیا زنده‌نوش و بهنام آزادبخش، زاده‌ی سال ۱۳۸۴، دوره‌ی ابتدایی را دبستان گیو گذرانده و دوره اول متوسطه را در دبیرستان گشتاسب با معدل نهایی 19/63  به پایان رسانده است.
انتخاب رشته پایه نهم یکی از انتخاب‌های مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی دانش‌آموزان به شمار می‌رود. آذین، انتخاب رشته را دغدغه‌ی سال نهم می‌داند که آموزش‌ مجازی و دشواری‌هایش افزون بر آن شده است. وی براین باور است که داشتن امید و تلاش برای رسیدن به هدف هر دشواری را آسان می‌کند.

دبستان گیو و دبیرستان گشتاسب از آموزشگاه‌های شش‌گانه زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران است.

همکیشان می‌توانند موفقیت‌های خود را از راه ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌‌ی واتس‌اپ امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، به آگاهی برسانند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09