لوگو امرداد

ستاره معاونت پذیرفته‌شده در آزمون دبیرستان نمونه‌دولتی

4e60040f bfff 4c95 a6e3 48e49e20155bستاره معاونت، دانش‌آموز زرتشتی در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی دوم نمونه دولتی پذیرفته شد.

با اعلان نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پایه‌ی نهم به دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی شهر تهران، ستاره معاونت توانست با کسب موفقیت در دبیرستان نمونه‌دولتی حضرت زهرا (س)، رشته‌ی تحصیلی ریاضی فیزیک پذیرفته شود.

ستاره فرزند شکوفه خوبیار و خشایار معاونت، زاده‌ی سال 1385، دوره‌ی ابتدایی را دبستان گیو گذرانده و دوره اول متوسطه را در دبیرستان گشتاسب با معدل نهایی 19/6 به پایان رسانده است. ستاره، داشتن هدف، باورمندی و تلاش را زمینه‌ساز دستیابی به موفقیت می‌داند.

دبستان گیو و دبیرستان گشتاسب از آموزشگاه‌های شش‌گانه زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران است.

همکیشان می‌توانند موفقیت‌های خود را از راه ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌‌ی واتس‌اپ امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، به آگاهی برسانند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. آفرين و زنده باد بر شما ستارگان درخشان و آينده سازان ايران – پسر من نیز پارسال با معدل بالای 19 از پایه راهنمایی به دبیرستان راه یافت و آن روز خدایا چه اندازه من خوشحال شدم – درود بر همه جوانانی که ارزش زمان را می دانند و با کوشش خود خستگی را از تن مادران و پدران می زدایند – و دستمريزاد و سپاس از مادرانی که چنين فرزندانی را تربیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04