لوگو امرداد
شصت و چهارمین نشست در آمریکا

فراخوان فزانا؛ برگزاری کمیسیون سالانه‌ی کنفرانس وضعیت بانوان

باشندگی در شصت و چهارمین کمیسیون سالانه‌ی کنفرانس وضعیت بانوان به فراخوان فزانا فزانا؛ اتحادیه انجمن‌‌های زرتشتیان آمریکای شمالی (Federation 0f Zoroastrian associations of North America) فراخوانی برای علاقمندان به باشندگی در شصت و چهارمین کمیسیون سالانه‌ی کنفرانس وضعیت بانوان، مارچ 2020، داده است. 

جامعه‌ی جهانی در سال 2020  بیست و پنجمین سالگرد چهارمین کنفرانس جهانی با موضوع بانوان و تصویب اجرای اعلامیه‌ی پکن و پلت‌فرم اجرایی (1995) را یادآوری می‌کند و به این ترتیب با گذشت پنج‌سال از سال 1995 میزان دستیابی به اهداف توسعه پایدار از برنامه‌ی توسعه پایدار 2030 قابل سنجش خواهد بود. سال 2020 سال محوری و شاخص برای شتاب‌بخشی به تحقق برابری جنسیتی و توانمندسازی بانوان و دوشیزگان در هرکجا خواهد بود.

کمیته مردم نهاد فزانا به دنبال شرکت‌کنندگانی است که به شصت و چهارمین کمیسیون با موضوع کنفرانس وضعیت  بانوان  بپیوندند. این کنفرانس در دفتر مرکزی سازمان ملل متحد در نیویورک از نهم تا بیستم مارچ 2020 (19 اسفند 1398 تا اول فروردین 1399) برگزار خواهد شد.

تمرکز اصلی این کنفرانس بر بررسی و ارزیابی میزان تحقق اعلامیه‌ی پکن و پلت‌فرم اجرایی و دستاوردهای حاصل از بیست و سومین نشست ویژه مجمع عمومی خواهد بود. این بررسی شامل ارزیابی موارد زیر است:

–      چالش‌های کنونی که بر اجرای پلت‌فرم عملیاتی مؤثر هستند

–      دستیابی به برابری جنسیتی

–      توانمندسازی بانوان و سهم آن در تحقق کامل برنامه‌ی توسعه پایدار 2030

برای آگاهی‌ بیشتر به درگاه CSW64 ((Commission on the Status of Women Conference به نشانی زیر سر‌ بزنید:

http://www.unwomen.org/en/csw/csw64-2020

از کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این کنفرانس هستند، درخواست شده تا رزومه و نامه‌ای مبنی بر چگونگی اثرگذاری‌شان بر پیشبرد مأموریت سازمان ملل متحد تا 30 سپتامبر 2019 (8 مهرماه 1398) بفرستند.

ای‌میل به هر دو شخص زیر باید فرستاده شود:

فزانا به‌عنوان سازمان مردم نهاد با نقش مشاور شورای اجتماعی و اقتصادی (ECOSOC) و بخش ارتباط جهانی (DGC)، ثبت‌نام درکنفرانس CSW را آسان می‌کند و انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان برگزیده کارهای مالی لازم برای دریافت ویزا، بلیت، جای اقامت، خوراک و رفت‌وآمد در شهر را خودشان انجام دهند.

جزئیات چشم‌انداز، مأموریت و فعالیت‌های سازمان ملل متحد در www.un.org قابل دسترسی است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05