لوگو امرداد

گرامی داشت اشتاد ایزد در مرکز زرتشتیان کالیفرنیای جنوبی

اشتاد ایزد و آذرماه  روز نیایش و ورزش و دهش و همبستگی و‌دوستی همکیشان زرتشتی به کوشش گروه آموزش اوستا وگاتا‌خوانی اشتاد در مرکز زرتشتیان کالیفرنیای جنوبی با اجرای برنامه‌ی تغذیه با خوراکی‌های سالم و برنامه‌های هنری شاد گرامی داشته شد.

نیایش همگانی با آوای نوشین جهانگیری  و ویدا جهانگیری، آموزش چگونگی آرام‌سازی درون با انجام تمرین، ورزش همگانی و آموزش  تمرین‌های یوگای نشسته به سرپرستی نوشین جهانگیری، همیاری شرکت‌کنندگان هنرمند در خواندن ترانه‌های ایرانی از برنامه‌های این دورهمی آیینی شاد بود.

در این برنامه به مناسبت نزدیک شدن به جشن شب چله، شرکت‌‌کنندگان مطالب و خاطراتی رادر‌باره‌ی  چگونگی برگزاری آن در محله‌های زرتشتی‌نشین بیان کرد. ‌سپس فال چک و‌ دوله (فال کوزه) با خواندن  دوبیتی‌های سنتی برگزار شد. نواختن موسیقی سنتور با هنرمندی کامران یسنافر از دیگر برنامه‌ها بود. در پایان از شرکت‌کنندگان با خوراکی‌های سالم و طبیعی پذیرایی شد.

گرامی‌داشت اشتاد ایزد در منطقه‌ی الی کالیفرنیای جنوبی با باشندگی شماری از زرتشتیان  روز یک‌شنبه 24 آذرماه 1398 خورشیدی برابر با 15 دسامبر ۲۰۱۹ میلادی برگزار شد. گزارش تصویری از این برنامه را در پیوست می‌بینید:

amordad 01

amordad 02

amordad 03amordad 04

amordad 05

amordad 06

amordad 07

amordad 08

amordad 09

amordad 10

amordad 11

amordad 12

فرتورها رسیده است 

1842

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. پروردگار نگهدار همه برادران و خواهران زرتشتی ما در همه جای جهان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04