لوگو امرداد

پیام شادباش انجمن موبدان تهران به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی

images 1  انجمن موبدان تهران، در پیامی از سوی همه‌ی موبدان و موبدیاران، نوروز باستانی، آغاز کهن‌ترین و دقیق‌ترین گاه‌ شمار جهان را به همکیشان و هم‌میهنان شادباش گفت.

در بخشی از پیام شادباش انجمن موبدان تهران آمده است: «امید که ما زرتشتیان نیز با رعایت تمام نکات ایمنی در پیش‌بینی، پیش‌گیری، کنترل و درمان هرچه زودتر و کامل‌تر بیماری فراگیر کرونا (COVID-19)، یاری‌رسان یکدیگر و پزشکان و پرستاران فداکار باشیم». متن کامل پیام شادباش انجمن موبدان تهران به فرخندگی نوروز باستانی را در ادامه می‌خوانید:

               

                                       به خشنودی اهورامزدا

                                                              شادباش نوروزی

 

ایتا، ات، یزه میده. اهورم. مزدام. یه . گامچا . اسمچا. اروراوسچا. ونکهواش. رئوچاوسچا. دات. یومیمچا. ویسیاپا.وهو… تو را ای اهورامزدا می ستایم، که قانون اشا را بنیاد نهادی، کل جهان هستی و همه نعمت ها را نیک آفریدی و ….

                                                                                                                           اشم وهو ….            

انجمن موبدان تهران، از سوی همه‌ی موبدان و موبدیاران، نوروز باستانی، آغاز کهن‌ترین و دقیق‌ترین گاه شمار جهان را به همگی همکیشان ارجمند و هم‌میهنان گرامی، شادباش می‌گوید.

امید که ما زرتشتیان نیز با رعایت تمام نکات ایمنی در پیش‌بینی، پیش‌گیری، کنترل و درمان هرچه زودتر و کامل‌تر بیماری فراگیر کرونا (COVID-19)، یاری رسان یکدیگر و پزشکان و پرستاران فداکار باشیم. تا به یاری اهورامزدای یکتا و بی‌همتا، سال نو، سالی سرشار از تندرستی و شادکامی همراه با آسایش گیتوی و آرامش مینوی برای جهان و جهانیان باشد.

هر روزتان نوروز –  نوروزتان پیروز

انجمن موبدان تهران

رئیس: موبد دکتر اردشیر خورشیدیان

payam scaled

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01