لوگو امرداد
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می‌کند

آموزش مجازی نگاهی به آثار تاریخی ری

rey1با پیوستن مردم به پویش «در خانه می‌مانیم»، برای کنترل فراگیری بیماری کرونا، گردش‌ها و آموزش‌های مجازی بهترین شیوه برای گذران روزهای خانه‌نشینی است. اکنون و در راستای گذشتن بهینه از این روزها، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، آموزش مجازی «نگاهی به آثار تاریخی ری» را برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در این‌باره گفت: آموزش مجازی «نگاهی بر آثار تاریخی ری» به صورت مجازی دوشنبه ۱۸ فروردین‌ماه 1399 خورشیدی، روی شبکه‌های اجتماعی و پرتال اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می‌شود.
او با بیان اینکه آموزش، سنگ بنای هر توسعه‌ی پایداری است، افزود : به این امر باور داریم که موضوع آموزش‌های عمومی و تخصصی در هیچ شرایطی نباید متوقف شود و امروز وظیفه داریم به صورت مجازی موضوع آموزش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در استان پیش ببریم.
وی با تاکید بر اینکه معاونت‌های تخصصی این اداره کل موظف هستند موضوع آموزش‌های مجازی در دو بخش عمومی و تخصصی را به صورت مدون وپی‌درپی تا شکست ویروس کرونا به دوست‌داران و فعالان ارائه کنند، گفت: از شرایط حضور هموطنان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا باید برای توسعه آموزش‌های مجازی در حوزه شناخت و معرفی میراث فرهنگی بهره ببریم .
گفتنی است آموزش مجازی قرار است با باشندگی (:حضور) احمد ابوحمزه، ری‌شناس، برگزار شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30