لوگو امرداد

ابراز همدردی زرتشتیان با محمد کمالی همیار زیارتگاه‌ها

sharifبارش شدید باران بهاری و رویداد سیل در جاده‌ی چک‌چک، شکوفه‌های زندگی خانواده‌ی محمد کمالی را پرپر کرد و خزان زودهنگام را رقم زد. محمد کمالی‌ اردکانی که سال‌ها اجرای خدمات فنی و ‌ روشنایی‌ زیارتگاهای ‌پیرسبز، پیرهریشت‌ و پارس بانو را بر دوش دارد، سوگوار است.
رخداد سیلاب روز چهارشنبه 20 فروردین‌ماه 1399 خورشیدی در جاده پیر سبز، چک‌چک، حادثه‌ی دلخراش جانباختن دو فرزند خردسال محمد کمالی همیار همیشگی انجمن زرتشتیان شریف‌آباد یزد، را در پی داشت. جامعه‌ی زرتشتیان و بسیاری از همکیشان با ابراز همدردی، خود را در این سوگ جانسوز با خانواده‌ی کمالی شریک دانستند.
کورش قدردان، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان شریف‌آباد یزد با بیان آرامش‌باد، برای خانواده‌ی کمالی شکیبایی خواستار شد و گفت: شوربختانه حادثه‌‌ای ناگوار خانواده‌ی کمالی را به سوگ نشاند. محمد کمالی اردکانی دلسوزانه و با سخت‌کوشی نزدیک به 15 سال است که با ارایه‌ی خدمات فنی در زیارتگاه‌های پیرسبز، پیرهریشت‌ و پارس بانو ‌با انجمن زرتشتیان شریف‌آباد همکاری می‌کند و جامعه‌ی زرتشتی از خدمات شایسته‌ی وی بهره‌مند می‌شوند.
وی به مسایل زیارتگاه‌ها به‌ویژه پیر سبز آشنا است. در همه‌ی امور فنی، از نصب گاز تا روشنایی و وصل پمپ آب، کاردان است. خدمات برق، نصب برج نور، خدمات درختکاری در پیر سبز و پیر هریشت، برقراری سیستم آبیاری قطره‌ای با تلاش و کوشش‌های او انجام شده است. در بریدن سرو خشکیده‌ی پیر سبز که کار پر خطری بود با نصب بالابر همکاری کرد. او همه ساله در برگزاری آیین‌ها به‌ویژه آیین هیرومبا دلسوزانه انجمن و جامعه‌ی زرتشتی را یاری‌رسان است.
کورش قدردان در ادامه افزود: محمد کمالی از جامعه‌ی زرتشتی که با پیام‌های آرامش‌باد با او همدردی کرده‌اند، سپاسگزاری کرده و برای همگان تندرستی خواهان شده است.
به روان پاک همه درگذشتگان درود باد. «امرداد» درگذشت ناگوار فرزندان خردسال خانواده محمد کمالی اردکانی را آرامش‌باد گفته و خود را در این سوگ همدل می‌داند. شکیبایی و دیرزیوی بازماندگان را از درگاه اهورامزدا خواستاریم.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. روان آن درگذشتگان نونهال شاد باد
    برای خانواده کمالی هم آرزوی بردباری داریم.

  2. روان این دو فرزند نازنین شاد و برای پدر و مادرشان آرزوی شکیبایی و همدردی میکنم

  3. در میان خبرهای ناگوار این خبر یکی از ناگوارترین ها است. اگر برای امرداد امکان دارد که بعدا و در زمانی مناسب درخت های یادبودی به نام این نونهالان در این پیرها کاشته شود، لطفا آگاهی رسانی کنید.

  4. روحشان شاد و بهشت برین جایگاهشان اهورامزداد به خانواده این عزیزان صبر بدهد

  5. خبری بسیار دردناک است. روانشان شاد باد. برای پدر و مادرشان آرزوی آرامش داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05