لوگو امرداد

کتاب باورهای دینی آریایی از تازه‌های نشر هیرُمبا

bavar aryaeiکتاب «باورهای دینی آریایی» بهره‌ی پژوهش چندین ساله‌ی ایران‌پژوه پرکار ابوالقاسم آخته از سوی انتشارات هیرمبا به چاپ رسید.

این دفتر دربردارنده‌ی بررسی آثار کیش میترا، آناهیتا، مزدیسنا، مانی و مزدک و روی‌هم‌رفته، درباره‌ی دین و باورهای ماورایی آریاییان هند و ایرانی از جهان اساتیر تا پایان دوره‌ی ساسانی از جمله کتیبه‌ها، اسناد مکتوب، بازگویی گفتارهای یونانی، رومی و ایران کهن و باستان و همچنین پس از اسلام و دوران هم‌زمان (:معاصر) است.
کتاب پیش رو در 116 رویه، آگاهی‌های روشنی از باورهای دینی پیش از اسلام را به دوستداران کتاب، خواهد داد.

چاپ نخست کتاب «باورهای دینی آریایی» در قطع رقعی، در شمارگان 750 نسخه تابستان 1399 خورشیدی از سوی انتشارات هیرمبا منتشر و به قیمت 35 هزار تومان روانه‌ی بازار کتاب شد.

انتشارات هیرومبا، سومین ناشر زرتشتی از سال 1396 به جرگه‌ی ناشران پیوست. صاحب امتیاز و مدیر نشر هیرمبا، بهنام مبارکه دانش‌آموخته و کارشناس رشته چاپ و نشر است. فعالیت‌هایی که مدیر نشر هیرومبا در 36 سال پیشینه در عرصه چاپ و نشر انجام داده است، می‌توان به تهیه و آماده‌سازی نشریه کودکان بنام «مزدا»، آماده‌سازی و نظارت بر چاپ ماهنامه فروهر، آماده‌سازی و نظارت بر چاپ بیش از صد جلد کتاب و پایان‌‌نامه، بنیان گاهشمارهای مزدا در گونه‌های دیواری، جیبی‌، پالتویی، سررسید و رومیزی، طراحی جلد کتاب، کاتالوگ و … اشاره کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05