لوگو امرداد

کیمیا بهزادی؛ پذیرفته‌شده در آزمون دبیرستان نمونه‌دولتی

بهزادی2 4کیمیا بهزادی، دانش‌آموز زرتشتی، در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی دوم نمونه دولتی پذیرفته شد.

با اعلان نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی 1401-1400 پایه‌ی نهم به دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی، کیمیا بهزادی توانست با کسب موفقیت در دبیرستان نمونه‌دولتی شایستگان منطقه 2 شهر تهران، رشته‌ی تحصیلی ریاضی فیزیک پذیرفته شود.

کیمیا بهزادی زاده‌ی اردیبهشت‌ماه 1385، فرزند شکوفه بهمردی و خداداد بهزادی، دوره‌ی ابتدایی را در دبستان گیو گذرانده و دو سال پیاپی در پژوهش گروهی شایسته‌ی تقدیر جشنواره جابربن حیان شناخته شد. همچنین دو سال پایه‌های چهارم و پنجم، به جایگاه دوم مشاعره در جشنواره‌ی فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه 6 تهران دست یافته است. وی دوره‌ی اول متوسطه را دبیرستان غفاری با معدل نهایی 19/80 به پایان رسانده است.

همکیشان می‌توانند موفقیت‌های خود را از راه ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌‌ی واتس‌اپ امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، به آگاهی برسانند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با تبریک و تهنیت به دانش آموز زرتشتی و خانواده گرامی برای موفقیت تحصیلی و آرزوی آینده ای روشن برای این نوجوان زرتشتی. امید است که این دانشجویان نمونه در دبیرستان زرتشتیان نوشیروان بمانند و این دبیرستان را نمونه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30